TinaTjejen
long time, no see
ReDan skrev:Lite vimmelbilder plz, från oss som inte bara var klara i huvudet hela kvällen : )
Vimmelbilder, my ass
VINGELbilder snarare
ReDan skrev:Lite vimmelbilder plz, från oss som inte bara var klara i huvudet hela kvällen : )
M:et skrev:Det var gott om snygga tjejer på krogen
Undrar om det är det Nalken försöker säga
Nalken skrev:Jag fick verkligen blodad tand när jag lånade din kamera och fotade några av dessa vackra varelser, måste handla en sån där pryl..
Sedan så verkar det vara ett bra komihågminne.
Det vore bra med en kamera på huvudet som fotade automatiskt varannan minut.
M:et skrev:Vad Nalken pysslar med här törs jag inte ens tänka på, men han ser nöjd ut....
Tinatjejen skrev:Hjälp!
Då kunde vi ju fått reda på vad du gjorde i midjehöjd på Jos, med hans hand om nacken
Tinatjejen skrev:Hjälp!
Då kunde vi ju fått reda på vad du gjorde i midjehöjd på Jos, med hans hand om nacken
Varför tror du att jag tar så många bilder varje fest? Jag vill ju komma ihåg festen dagen efter!Nalken skrev:Sedan så verkar det vara ett bra komihågminne.
Nalken skrev:Vart var du då Tina?
Är det inte dags att du följer med ut någon gång än att bara sitta hemma och uggla?
Nästa gång tar du med ditt tjejgäng och följer med ut i Uppsala partyliv!
Bra!
Josan kanske?JoS skrev:Tyvärr så kan jag inte komma ihåg vad hon heter.
ReDan skrev:Gu va trisst, så sitter man på jobbet som en snorig midsommarbäck. Skulle mycket hellre vara tillbaka på lördagen hållandes en kall i handen och varm i famnen ; )
Nä du, det hade jag garanterat kommit ihåg.Tinatjejen skrev:Josan kanske?
JoS skrev:Nä du, det hade jag garanterat kommit ihåg.
JoS skrev:Det var verkligen skitkul i lördags. Kul att träffa tjejer också. Det var speciellt en av dom som var riktigt mysig. Tyvärr så kan jag inte komma ihåg vad hon heter.
Valter skrev:Tips för att underlätta i mörkret...
Ring ett pizzabud, be honom (lr henne) att åka till systemet å inhandla en bira. Viktigt e att budbilen är utrustad me kylmöjlihheter!
På väg från systemet skall budet stanna till på lämpligt födoställe å köpa en extra stor bakad potatis som e förpackad i ändamålsenligt värmebevarande embalage.
När pizzabudet anländer till Ditt jobb ReDan, d e då d kritiska momentet äger rum!
D gäller att ölen e välkyld och att ingen värme går till spillo från bakpotatisen! Knappa fram div lördagsbilder på datamaskinen och handlad rent instinktivt...
Vipps! Du sitter på jobbet... "hållandes en kall i handen å en varm i famnen!"
En fördel e att beställa en bakpotatis utan röra. Chefen kanske misstycker kladdet som kan uppstå när budet aplicerar den varma potatisen i din famn.
Hoppas allt funkar å att du hittar ett tillmötesgående pizzabud!
Lycka till!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |