festfasoner

FatBoySchlim

Medlem
Gick med
16 Oct 2005
Ort
hemma
Hoj
ingen just nu
öhhh, folk som inte vill lyssna på det jag vill lyssna på :D
folk som lånar :( sprit av en, folk som lånar klädesplagg som sen är borta med dem så står man där utan jacka eller handskar när det är -21 ute..
folk som inte tar hänsyn till möblemanget och flyttar om i huset på eget bevåg osv :4skrika

sen är man väl själv kanske inte guds bästa barn när man har fått i sig lite sockerdricka.. :hihi

men som nämnts tidigare ås är det jävligt jobbigt att poalren alltid börjar dra å krabba när man har nån :tuttar på G, sen när man själv vill gå hem då står han me nån donna å :pussa
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Honken skrev:
Där har du iofs en poäng :rolleyes:

Jag brukar lägga ut lite kameror i lägenheten vid fester, i köket, toan, vardagsrummet, brukar vara jävligt skoj att kolla vad som fastnat dagen efter.
 

Jonathan

Guest
Bjud på en festbild!

supernaut skrev:
Jag brukar lägga ut lite kameror i lägenheten vid fester, i köket, toan, vardagsrummet, brukar vara jävligt skoj att kolla vad som fastnat dagen efter.

Kan inte folk bjuda lite på sig själva och lägga in en festbild här nu!
Så kul :D
 

Socrates

Guest
Jag stör mig på alla brudar som säger Nej jämt när man festar :huvet
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
folk som inte kan ta ordentligt - se Heimdal :7peta

samt lämnar en skvätt öl kvar i burken som många tidigare sagt :)

folk som vill lyssna på jävla magnus uggla!!!1 :kocko

hmm kommer inte på nått mer för tillfället.. men vi får se på freda....
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Jag stör mig mest på brudar som konsekvent vägrar visa brösten trots att man ber snällt.
 

Socrates

Guest
Jonathan skrev:
Jag hör aldrig det ordet från tjejer :rolleyes:

När jag sa att tjejerna alltid säger Nej så menar jag givetvis när jag säger till dem att jag tänker gå hem :D
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Paradoxy skrev:
Jag stör mig på folk ( :3freak ) som stör sig på folk ( :3freak ) som stör sig på saker :3freak

Men andra ord stör du dig på mig och då har jag inget val än att störa mig på dig... och på alla andra i denna tråd
 

Paradoxy

Guest
Santo skrev:
Men andra ord stör du dig på mig och då har jag inget val än att störa mig på dig... och på alla andra i denna tråd


Då stör jag mig på dig för att du stör dig på mig för att jag stör mig på folk som stör sig på folk som stör sig på saker :3freak :3freak :3freak
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
När man ska festa så ska man vara glad. Oavsett vad det gäller. :fyllisar

Jag brukar själv vara nykter ganska ofta när jag går på fest. Men det hänger samman med att jag bor ute i skogen och vill kunna köra hem efteråt. Däremot så försöker jag att inte sitta och sura eller moralisera över de andras berusning.

Visst, hårdrockare kanske inte tycker om att lyssna på hip-hop. Men det är nog få som kan bli så insnöade på sin musik och gnälliga när de inte får lyssna på den som en hårdrockare kan. Många andra kan nöja sig med att höra sin favoritlåt en gång och att de sedan är ganska blandad musik. Hårdrockare vill bara lyssna på hårdrock hela kvällen, oavsett om de är ensama eller i grupp. Sedan så finns det ju såklart de (oftast tjejer) som helst skulle vilja lyssna på en och samma låt hela kvällen.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top