Festkvällen hos MachoWoman. Bilder!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
RoLLER skrev:
Jo jag kommer ihåg det oxå..... F'låt... man bara tar nåt som står på diskbänken utan att tänka när man e dyngrak..... sorry fellas.... jag bjussar tebax på nästa fecke :eek:

Ähh.. det e lungt.. tror inte att nån bryr sig direkt.. :)

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
EBS skrev:
Varför ser Jenny så sur ut?
Vad har hänt?
Vem är ansvarig?
Vad kör hon på för olja?

Den DÄR minen känner jag igen, det är minen som betyder att Jenny är på väg att ge sig på någon stackart oskyldig person. Visste ni inte att Jenny alltid ska slåss när hon är berusad??

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
MrGooFy skrev:
Den DÄR minen känner jag igen, det är minen som betyder att Jenny är på väg att ge sig på någon stackart oskyldig person. Visste ni inte att Jenny alltid ska slåss när hon är berusad??

Jag slog inte en enda människa i lördags vad jag kan komma ihåg. Kan det vara så att jag gillar stockholmare men inte boråsare? :eek:

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
App app app. Du tillrättavisade mig fysiskt medelst en nyckelknippa när jag talade i telefon tacksåhemsktmycket.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ser ut som ni hade kul! Synd att jag inte orkade dra mej in till stan, hade vart kul att träffa alla...
Var alldeles för trött bara...

Chonny

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
Vattenbuffel, letar dock efter nytt obj. med mer klös
H(all)oj

Trevligt att träffa er alla hojtokiga människor. Önskar dock att jag kunde varit mindre öm, stel och matt efter Lidingöloppet så att man kunde deltagit lite mer aktivt på festen.

Hur som helst, stort tack för en trevlig helg och fest. Största tacket går naturligtvis till kusinen Vera och hennes fru... Men även ett tack till Bikerbitch och alla andra GOA GUBBAR. AceNiki imponerade dock klart mest under kvällen med sina bi- och triceps.

Glöm nu inte att beställa en hel special nästa gång om ni vill bli Göteborgare...

/Kristoffer

Ps Skall fundera på uppdraget om insmord simmarkropp och paraplypojke... ds

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Re: H(all)oj

Chonny skrev:
Trevligt att träffa er alla hojtokiga människor. Önskar dock att jag kunde varit mindre öm, stel och matt efter Lidingöloppet så att man kunde deltagit lite mer aktivt på festen.

/Kristoffer

Ps Skall fundera på uppdraget om insmord simmarkropp och paraplypojke... ds

Fundera inte! Slå till!

När det gäller festandet måste du vara mer aktiv om du ska imponera på oss stockholmare. Att somna, utan att ens vara berusad :skrämd, efter halva kvällen imponerar inte.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Hel special ska jag aldrig glömma, men vafan, får man hedersutnämnandet "the best of whats left" av en äkta go gubbe så blir man ju nöjd ändå :bow Nästa gång kräver en enig Stockholmsmaffia att ni krökar er ner på samma nivå som oss, trängs i hängmattan och sjunger till diverse obskyra hårdrockslåtar. Men spara lite på kattmaten nästa gång..... :crash

Chonny

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
Vattenbuffel, letar dock efter nytt obj. med mer klös
Okej, du var goast men säg inget till de andra grabbarna...

Ang Kattmat så kan jag rekomendera http://www.whiskas.se/ , de har ett smaktest nu som man kan delta i, smaskens...

/Kristoffer

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kristoffer, du lovade väl nästan i princip att du skulle vara paraplypojke tillsammans med Peter samt att Torbjörn skulle vara mekaniker? :tummenupp

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bikerbitch skrev:
Kristoffer, du lovade väl nästan i princip att du skulle vara paraplypojke tillsammans med Peter samt att Torbjörn skulle vara mekaniker? :tummenupp

Jag har erbjudit mina tjänster som Träningscoach och Chefsmekaniker (och eventuellt paraplygosse om det är soligt och varmt). MW fick ett PM, men har inte svarat ännu - hon kanske är bakis fortfarande ? :D

Viss vana av banor finnes och jag känner även lekakulornas beskaffenhet ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
TomK skrev:
Jag har erbjudit mina tjänster som Träningscoach och Chefsmekaniker (och eventuellt paraplygosse om det är soligt och varmt). MW fick ett PM, men har inte svarat ännu - hon kanske är bakis fortfarande ? :D

Viss vana av banor finnes och jag känner även lekakulornas beskaffenhet ;)

Träningscoach och chefsmekaniker. Hur skall du hinna mecka båda hojarna? Vi kanske ändå skall satsa på att köra olika klasser då. Hoppas att du är bra på att koka blåbärsoppa, det är bra att dricka mellan körningarna :)

Härligt. Vi har nu 3 paraplypojkar varav en bodde i London (?!)
Och 2-3 mekaniker samt en som kokar soppa.
Nu behöver vi bara groupis och ännu fler hjälpredor!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Bikerbitch skrev:
Träningscoach och chefsmekaniker. Hur skall du hinna mecka båda hojarna? Vi kanske ändå skall satsa på att köra olika klasser då. Hoppas att du är bra på att koka blåbärsoppa, det är bra att dricka mellan körningarna :)

Hojar och talang då? :rolleyes:

Matthew

Måste komma före.....
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
en blå önskas
Bikerbitch skrev:
Här försöker Roller visa hur man gör en wheelie med "den rätta balanspunkten"
MachoTanten fram och jag hänger på där bak

Observera här att Roller inte har några byxor på sig, man skall ju faktiskt ha skydd när man wheelar

wow....pink panties.....thats hot :rock

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Bikerbitch skrev:

En Chefsmekaniker mekar inte mycket själv - han delegerar och styr jobbet och gör korrekta prioriteringar och fungerar som mentor för mekanikerna :fakta ;)

Energidricka mellan körningarna kommer att bestå av RedBull och svagdricka. Kompletteras med powerbars av märke Snickers eller så... På kvällen vankas pasta med massor av vitlök (det var väl italienskt ni skulle köra ?).

Träningscoach i veckorna mellan körpassen, innebär att jag styr upp hård fysisk träning och att ni får genomgå teoripass med spårvalsupplägg och massor med TV-tittande på MotoGP. Varje lördagkväll är avsatt för party (mer än den fest det är att köra hoj alltså).

Vi tar 2004 som ett uppvärmningsår och redo för 2005 kommer ni att vara elit-atleter och kunna sätta varvrekord på de flesta av landets banor.

Vem har en racebuss ? En stor en, måste det vara, med plats för en hel crew och utrustning. Vem raggar sponsorer med feta kontrakt ?

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Macho Woman skrev:
Jag slog inte en enda människa i lördags vad jag kan komma ihåg. Kan det vara så att jag gillar stockholmare men inte boråsare? :eek:

Nja jag tror snarare det är så att du undermedvetet förstår att Stockholmarna helt enkelt inte klarar av en rejäl omgång från en Boråsare, kolla bara vad som hände med Mattias när du slogs med honom.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Härmed är du tilldelad platsen. Det låter som om du kan detta och kommer bli en uuuunderbar person att jobba tillsammans med. Eller vad säger MachoMamma?

2004 blir ett träningsår absolut! Du har ju sett min körning på Rörken ;)
Både jag och MachoMamma raggar, vi är tjejer med stora bröst. Något i den stilen borde ju funka :rolleyes:

Racebuss kan vi köpa. Annars har pappa ett släp och en stor gul 245.a. Bussen ( om vi hittar nån) skall vara svart med flammor på. huruvida dom skall vara i posörsilver eller rödgula får vi se :rock

TomK skrev:
En Chefsmekaniker mekar inte mycket själv - han delegerar och styr jobbet och gör korrekta prioriteringar och fungerar som mentor för mekanikerna :fakta ;)

Energidricka mellan körningarna kommer att bestå av RedBull och svagdricka. Kompletteras med powerbars av märke Snickers eller så... På kvällen vankas pasta med massor av vitlök (det var väl italienskt ni skulle köra ?).

Träningscoach i veckorna mellan körpassen, innebär att jag styr upp hård fysisk träning och att ni får genomgå teoripass med spårvalsupplägg och massor med TV-tittande på MotoGP. Varje lördagkväll är avsatt för party (mer än den fest det är att köra hoj alltså).

Vi tar 2004 som ett uppvärmningsår och redo för 2005 kommer ni att vara elit-atleter och kunna sätta varvrekord på de flesta av landets banor.

Vem har en racebuss ? En stor en, måste det vara, med plats för en hel crew och utrustning. Vem raggar sponsorer med feta kontrakt ?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept