pittbull skrev:kommer bli en av de fetaste gixxrar som skådadts.
hallå grabbar satt ihop den igår efter lack,det e en lång vinter vänta bara så kommer uppfölningar i stora lass. guld eloxerad ram,sving,skruvar,mm,mm, turbo e redan anländ från marklund, sitter bak del från harris peter samma som ghost har. den KOMMMER bli grymming nice....pittbull skrev:kommer bli en av de fetaste gixxrar som skådadts.
tackar alla som kan ge lite possitiv kritik... alla andrta som bara gnäller.... kan dra åt?sweedan skrev:hehe låter trevligt ¤vill oxo ha TuRbo¤
pittbull skrev:tackar alla som kan ge lite possitiv kritik... alla andrta som bara gnäller.... kan dra åt?
du e vålkommen till mej när du vill gubben på en liten åktur he he he. snälla kom hit och åk.Yoshi_gixxeRR skrev:Du får antingen vänta o posta tills den e klar lr göra en bättre beskrivning av vad du SKA göra
För som den e nu e det bara en gammal sunkig R1000 lackad i svart...
.../Yoshi
till yoshi fuck you.... it this ukhiuhfivbdbfjpittbull skrev:du e vålkommen till mej när du vill gubben på en liten åktur he he he. snälla kom hit och åk.
pittbull skrev:du e vålkommen till mej när du vill gubben på en liten åktur he he he. snälla kom hit och åk.
Jag tycker då att den är snygg.. Inte så jätte udda. Men snygg... Och om allt som sägs ska göras kommer att göras så är det riktigt grymt... Posta bilder under arbetets gång... Du får starta en liten följetång och låta oss hänga med på bygget...pittbull skrev:du e vålkommen till mej när du vill gubben på en liten åktur he he he. snälla kom hit och åk.
tackar firefly,,, d ska jag göra, ni ska få följa med på gixxerns resa genom vintern, må bäst alla som e värda att må bäst. nu ska jag ut och hjula lite höres mvh pittbull.Firefly skrev:Jag tycker då att den är snygg.. Inte så jätte udda. Men snygg... Och om allt som sägs ska göras kommer att göras så är det riktigt grymt... Posta bilder under arbetets gång... Du får starta en liten följetång och låta oss hänga med på bygget...
detta e den samma hojjen som den svarta. vad tycker ni såg den ok ut innan.pittbull skrev:tackar firefly,,, d ska jag göra, ni ska få följa med på gixxerns resa genom vintern, må bäst alla som e värda att må bäst. nu ska jag ut och hjula lite höres mvh pittbull.
hhnosjfposedlöpppäkolpittbull skrev:detta e den samma hojjen som den svarta. vad tycker ni såg den ok ut innan.
pittbull skrev:detta e den samma hojjen som den svarta. vad tycker ni såg den ok ut innan.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|