*Superlight*
Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
bjorasen skrev:2539971Fy FAN vad hård!!! Vad är det för något??? Mer bilder?
Jaaaa, upp med fler bilder!!!
Aha, det var plockepinn-hojen han menade.*Superlight* skrev:Tom du borde förstått vilken hoj han syftade på...
sandstream skrev:2540075Aha, det var plockepinn-hojen han menade.
wannagofast skrev:2537433Jag älskar "nakna" hojar och denna höjer min puls!!
wannagofast skrev:2538006MT-05.. koncepthoj..
MickeG skrev:2539790
Ja så såg min också ut innan jag fick smaka på den hårda asfalten på Gelleråsen, men vid gott humör kan ni alla få få se landets fetaste sp1...
Med spitfire ljud och kofiberfälgar...+ extra allt utom underseat tank...(kommer att installerar till nästa år då den är till salu för en superfet peng.....) Och se ut som en Cobin Honda....
MickeG skrev:2539790Ja så såg min också ut innan jag fick smaka på den hårda asfalten på Gelleråsen, men vid gott humör kan ni alla få få se landets fetaste sp1...
Med spitfire ljud och kofiberfälgar...+ extra allt utom underseat tank...(kommer att installerar till nästa år då den är till salu för en superfet peng.....) Och se ut som en Cobin Honda....
amullo skrev:2536407999 Durbahn
Läs igen som du brukar skriva.sandstream skrev:2539466Så nu gillar jag inte Honda
PMR skrev:2546579Det är en Suzuki B-King designstudíe.
Hårding skrev:2546909Efter sökande på nätet så sprang jag på lite info om bygget som heter Border Line's 1992 Kawasaki ZX7R som verkar vara ett rejält hoppkok av delar.
Kan lägga till på hemsidan jag hittade den på fanns det ett riktigt fint galleri av olika hojbyggen http://www.ema-usa.com/gallery.shtml
zajtar skrev:2563663den här tycker jag e fett
kanske inte.men den e så rå fin .tror den har 250 hästar eller nåt med turbonRoLLER skrev:2563852Dom där e sjyssta men dom håller inte i längden att löda 400 km/h med.
zajtar skrev:2563948kanske inte.men den e så rå fin .tror den har 250 hästar eller nåt med turbon
Du tror inteLam-Kaka skrev:2563982RoLLER har dödat den där hojen en gång redan , tror inte ägaren lånar ut den till RoLLER längre
ojojojojj hahhahahLam-Kaka skrev:2563982RoLLER har dödat den där hojen en gång redan , tror inte ägaren lånar ut den till RoLLER längre
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|