jag har också läst det någonstans här på sporthoj att det blev så fast startmotorn gick runt, som den även gör på min, men jag tykte att det lätt lite konstigt att den ska orka dra runt start motorn men inte insprutettror också batteriet, båda gsxren jag hade och ktm gör så om batteriet är dåligt
men gick start motorn runt på dem ? men min har ju stått i kall förråd kanske det har frusit sönder ?tror också batteriet, båda gsxren jag hade och ktm gör så om batteriet är dåligt
Lyft på sadeln, i närheten av ECU hittar du en lös honkontakt(vit)
Stoppa i en skruv/spik som passar och dra en sladd från den till jord. Sätt på tändningen och räkna blinksekvenserna som kommer i FI-lampan.
Kommer i sekvenser av långa blink o sen korta. Långa för tiotal, korta för ental. Lycka till.
Du har inte bytt system på den över vintern? och plockat bort avgasventilen som satt i original burken?. Fick det på min när jag gjorde så men köpte någon grej som man satte på servomotorn så löste det sig. Men kanske inte är så i detta fallet?
fi lampan slutade lyssa i helgen men den hoppade ändå inte igång så då testade jag att köpa nytt batteri för om den inte fick nog med ampere. men sen började fi lampan lyssa igen och den slutade inte heller med nya batterit, testade att kortsluta sladden som gick till ECUn och det börjar med 3 snabba när man vrider på tändningen sen är det två långsama och 3 snabba som återkommer helatiden. och den går även igång med startgas men dör direkt utan startgasen ? :/
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|