Fick dragkrok i anus.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Detta är ju helt galet och en källa till varning för er småbarnsföräldrar med leklusten i behåll. Se er för, eller smörj in tarmen med vaselin innan ni åker hemifrån.

http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.4913242-fick-dragkrok-i-stjarten
http://arbetarbladet.se/image_proce...n/derivatives/full/651754369.jpg?maxWidth=650

"I söndags skadades en pappa i Furuviks-parken. Han satte sig på en minibil – och fick dragkroken rakt upp i stjärten.
– Vissa händelser är så osannolika att man inte kan förutse dem, säger Erika Rydstrand, parkens marknadschef."

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
..fast när man ser bilen på bilden så är det helt plötsligt inte lika osannolikt fantastisk historia längre..anus.jpg

den är ju som gjord för att tas i stjärten när man tappat balansen pga att ungarna trampat plattan i mattan?:3freak

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
..fast när man ser bilen på bilden så är det helt plötsligt inte lika osannolikt fantastisk historia längre..View attachment 366066

den är ju som gjord för att tas i stjärten när man tappat balansen pga att ungarna trampat plattan i mattan?:3freak

Osannolikt nej, men oerhört djävla klantigt om nu inte snubben hade blindkäpp, kan man inte förutse såna händelser så behöver man hjälp.
Nu fattas det bara att han kräver pengarna tillbaka och gråter ut i Aftonhoran tillsammans med Balderfettot :D

(kroken/kulan på bil(d)en är förmodligen till för en trailer)

Edit:
Det blev en kommentar från en polare på rejsa:
"Läste det igår, fattar inte hur han lyckats?! Jag har åkt på den där lastbilen med sonen och inte fick jag den där i baken! "

Last edited:

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
förlåt,men jag kan fan inte sluta att garva,fy fan vad hemskt :hihi

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Hoppsan Kerstin! Klart snubben blev förnärmad, få nåt uppkört i röven utan att ens ha blivit bjuden på en drink först

...Men allvarligt, vad är oddsen att bli våldtagen av en lekparksbil!? Hoppas att det inte hänt förut så att han förutom skammen och smärtan slipper obehagliga könssjukdomar

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Haha...att han ens vågar nämna händelsen och sen till o med anmäla.
Jag hade skämts som ett as..tryckt ihop skinkorna o vankat därifrån o hållt tillbaka tårarna så gott jag kunde

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Alltså, jag skulle vilja peka och skrattat.
Men eftersom jag känner mig själv så är jag medveten om att det lika gärna kunde varit jag :gnissla

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nog för att hustrun hotat med att man ska få åka på dragkroken hem från en och annan fest, men....Ajj!:crash

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Osannolikt nej, men oerhört djävla klantigt om nu inte snubben hade blindkäpp, kan man inte förutse såna händelser så behöver man hjälp.

Ja bilkonstruktören behöver uppenbarligen hjälp.

för det är oerhört djävla klantigt att vara oförutsende nog att konstruera någonting med en sådan där utstickande pigg. Med tanke på hur många tusentals åkturer som görs med de där bilarna så är det naturligtvis bara en tidsfråga innan en sådan där olycka sker. Kanske var mannen en sådan som ständigt klantar sig men det spelar liksom ingen roll.

En konstruktör måste alltid förutse att det finns klantar och idioter och konstruera saker idiotsäkert. Så enkelt är det. När man haft med tillräckligt mycket människor att göra så inser man att vissa människor nästen verkar ha en inbyggd vilja att missförstå och utföra saker felaktigt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

för det är oerhört djävla klantigt att vara oförutsende nog att konstruera någonting med en sådan där utstickande pigg. Med tanke på hur många tusentals åkturer som görs med de där bilarna så är det naturligtvis bara en tidsfråga innan en sådan där olycka sker. Kanske var mannen en sådan som ständigt klantar sig men det spelar liksom ingen roll.

En konstruktör måste alltid förutse att det finns klantar och idioter och konstruera saker idiotsäkert. Så enkelt är det. När man haft med tillräckligt mycket människor att göra så inser man att vissa människor nästen verkar ha en inbyggd vilja att missförstå och utföra saker felaktigt.

Gör något idiotsäkert och bara en idiot kan använda det.
Samt, underskatta aldrig uppfinningsrikedomen hos idioter.

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
-

Om man gör något idiotsäkert så gör någon en större idiot.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Man undrar hur många som satt sig på den där men träffat med skinkorna och förbannat den där jävla kroken, och skämtat om att snart får någon den i röven.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha