Fick ingen Mille, blev detta...

Hi-ho

Guest
_raffe_ skrev:
2684724 Blev blåst på min nya Mille då åkte jag och min älskade flickvän till Lelles och köpte en KTM 640 prestige plus titan-rör till!

Du kommer uppleva en ny sida av det här med motocykel nu, Grattis till fin cykel:tummenupp
Blev det Sebring system eller?
//J
 

speed

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
R1
Jeffla tur att du inte köpte Millen med tanke på var du skulle ha hojen + hissen
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
Hi-ho skrev:
2685231 Du kommer uppleva en ny sida av det här med motocykel nu, Grattis till fin cykel:tummenupp
Blev det Sebring system eller?
//J

JA! det blev Sebring, är nyfiken som fan på ljudet! Ska slänga på de först efter att ha kört in hojen! Tungt att krypköra i 100 mil med orginal termosar som bara fiser lite :huvet
 

Hi-ho

Guest
_raffe_ skrev:
2685287 JA! det blev Sebring, är nyfiken som fan på ljudet! Ska slänga på de först efter att ha kört in hojen! Tungt att krypköra i 100 mil med orginal termosar som bara fiser lite :huvet

Haha,
Be Ragnar fixa det, samt bestycka om den vid första servisen,,
Hade Sebring på min 660, och du lär inte bli missnöjd:tummenupp
//J
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
gluffis skrev:
2684740 Om du suger i dig varorna i hyllan bakom så blir inte vintern så lång ;)
Ja det va ingen dålig samling. Fin Hoj, förstår mig dock inte på den framlampan.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Fråga: hur fan kan du byta en skönhet som RSV Mille mot en vibrerande offroad med gatdäck....:confused: :rolleyes: :D
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
fazerfun skrev:
2686066 Fråga: hur fan kan du byta en skönhet som RSV Mille mot en vibrerande offroad med gatdäck....:confused: :rolleyes: :D
En mycket bra fråga! Klart att Mille är helvetes vacker! Men jag fick inte den 0milare som jag velat, samt så skulle den kosta mig massor i försäkring! Jag tänkte till då och kom på att man skulle kanske köpa sig en motard och ha skoj i stan plus att men inte ruinerad av försäkringen!
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
_raffe_ skrev:
2684724 Blev blåst på min nya Mille då åkte jag och min älskade flickvän till Lelles och köpte en KTM 640 prestige plus titan-rör till!

Många tänker nog, hur fan kan man byta från Mille till motard men va fan man lever bara en gång! Alltid varit sugen på en motard och då provar man!
Förbannade Ragnar! Nu har han förtappat en sporthojssjäl till!:rolleyes: Grattis till " Vibratorn!"
 

Finnepinnen

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Stockholm (Gubbängen)
Hoj
Aprilia RS 250 -98
Höjden av manlighet att ha hojjen i vardagsrummet, påminner lite om sunes jul där moppepojkarna sover med mopparna i sängen och gasar i sömnen :p
hehe gött

Snygg hojj
 

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
Tl 1000r
hmmm nu ökade du mitt ha begär med ett par 100%:tummenupp

Får man fråga vad den gick loss på? Är sugen på motard jag med.


Tolf
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
Tolf skrev:
2687305 hmmm nu ökade du mitt ha begär med ett par 100%:tummenupp

Får man fråga vad den gick loss på? Är sugen på motard jag med.


Tolf

ny 06:a för 72000kr plus en check för 9000kr och rabbat på sebring titan (ca 6000kr betalar jag om jag inte mins fel)! Plus proffsigt bemötande!

den va alltså lika dyr som deras demo maskiner :va plus att prestige modellen är bara så djävla snygg!!! så köp!
 

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Skattkärrs-getto
Hoj
ktm 640 bling bling edition
Visst är hon sugen på att sitta där bak! Men det mest positiva är att hon nu vill ha en egen hoj! :yoparty
 

Obelix

IM A BIG FAT DYNAMO
Gick med
14 May 2005
Ort
22 acacia avenue
Hoj
950SM
Helt rätt att ha hojen i lägenheten. Har en spetta ståendes i köket just nu..
Det är mysigt! En nackdel är ju iofs att tjejerna man tar hem brukar idiotförklara en ganska snabbt:3freak
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Obelix skrev:
2688177 Helt rätt att ha hojen i lägenheten. Har en spetta ståendes i köket just nu..
Det är mysigt! En nackdel är ju iofs att tjejerna man tar hem brukar idiotförklara en ganska snabbt:3freak

Du tar hem fel tjejer helt enkelt. Börjar någon tjej snacka negativt om mc så är hon inte intressant längre.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
_raffe_ skrev:
2686623 En mycket bra fråga! Klart att Mille är helvetes vacker! Men jag fick inte den 0milare som jag velat, samt så skulle den kosta mig massor i försäkring! Jag tänkte till då och kom på att man skulle kanske köpa sig en motard och ha skoj i stan plus att men inte ruinerad av försäkringen!

Helt klart men precis som du säger, all den italienska charmen kostar. Å vill man främst busa i stan och på krokiga vägar så funkar ju en motard helt klart. Hoppas att du blir nöjd med den :tummenupp :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top