Mat_hilda skrev:2281525
HAN hade en bra dag! o jag me!
Jag är 42 år (hemskt, jag vet) och tog mitt kort förra året efter att ha drömt om det i 15 år. Hade en uppkörning liknande din, bara det att jag körde upp en av dom kallaste dagarna i september förra året, frost på alla bilar och halt som f-nMat_hilda skrev:2281525
Fick börja med att göra hela säkerhetskontrollen utan centralströdet då det hade gått sönder. Första krypkörnings försöket välte jag en kon, andra försöket tappade jag balansen och var tvungen att sätta ner fötterna. På inbromsningen i 90 låste jag bakhjulet en kort sträcka. Första försöket på höghastighets banan plockar man en kona det första man gör... Han muttrade lite och sa åt mig att göra om. Andra gången gick det vägen, som tur var. Han stod en stund och funderade och skrek sedan åt mig att jag skulle köra krypkörningen EN gång till och den här gången "ska du fanimej klara det!". Upp på hojen igen och satte den med nöd o näppe, fortfarande lite skakig efter hans plötsliga utbrott...
Thelinski skrev:2281558När jag körde upp i Tullinge förra året så fick jag också en uppkörningskille som skrek och hade utbrott, han heter Thomas Johansson och är känd för att vara helt slut i huvudet. Kuggade mig första gången, men jag klarade andra. Enligt mig är denna man fullständigt sinnesjuk och borde tvångsintas omgående, någon annan som har erfarenhet av denna man?
/Thelinski
Tabac skrev:2282262Grattis!
Min egen uppkörning gick bra men han jag körde upp med glömde eller sket i att säga hur det gick efteråt. Jag vet inte om det var för att jävlas eller inte.
Jag satt som på nålar medans han satte sig och började snacka skit med personalen på körskolan och tog sig en kaffe. Efter 10 minuter så frågade jag hur det gick för mig och han såg lite förvånad ut och sa att det ju gick galant.
Ha så kul i värmen nu när du tränar högersvängar.
Brännström skrev:2281535Grattis! Jag kör upp den 8 augusti,undra hur det ska gå..
granath_ skrev:2281552ja se på fan.. jag ska nog oxå ta & bli flicka
GRATTIS till kortet
Thelinski skrev:2281558När jag körde upp i Tullinge förra året så fick jag också en uppkörningskille som skrek och hade utbrott, han heter Thomas Johansson och är känd för att vara helt slut i huvudet. Kuggade mig första gången, men jag klarade andra. Enligt mig är denna man fullständigt sinnesjuk och borde tvångsintas omgående, någon annan som har erfarenhet av denna man?
/Thelinski
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |