Fick tjata lite, men det blev bra

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Annorlunda:tummenuppSåg bilden i magazin24 el om det var Västerås tidning oxå:va

Detta skulle min fru aldrig gått med på, hon såg inte med blida ögon på mig en gång när jag eldade upp bakdäcken på leden hem till oss...hon trodde det brann när hon och svärmor var ute o gick och insåg att det var jag... och förstod då jag hade sagt lite kryptiskt att jag skulle ut o elda upp däcket senare..ha ha. För övrigt är jag från Kungsör med från Början:tummenupp

HenkeJ

MCverkstan i Kungsör
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
GSXR 750 -04
Annorlunda:tummenuppSåg bilden i magazin24 el om det var Västerås tidning oxå:va

Detta skulle min fru aldrig gått med på, hon såg inte med blida ögon på mig en gång när jag eldade upp bakdäcken på leden hem till oss...hon trodde det brann när hon och svärmor var ute o gick och insåg att det var jag... och förstod då jag hade sagt lite kryptiskt att jag skulle ut o elda upp däcket senare..ha ha. För övrigt är jag från Kungsör med från Början:tummenupp

Ja det var i magazin24 nu i veckan. Jo det finns anledning till att jag gifter mig med henne, såna växer inte på träd.. Kändes väl kanske inte som en toppenaktivitet på bröllopsdagen, iförd vit klänning, att stå i rök, avgaser och flygande klibbiga svarta gummibitar före brudskål och bröllopsmiddagen.

Faan, alla verkar flytta FRÅN Kungsör. Bara jag tror jag som flyttat DIT. Tycker det är bra här. Lungt och skönt... Faan jag börjar nog bli gammal...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ja det var i magazin24 nu i veckan. Jo det finns anledning till att jag gifter mig med henne, såna växer inte på träd.. Kändes väl kanske inte som en toppenaktivitet på bröllopsdagen, iförd vit klänning, att stå i rök, avgaser och flygande klibbiga svarta gummibitar före brudskål och bröllopsmiddagen.

Faan, alla verkar flytta FRÅN Kungsör. Bara jag tror jag som flyttat DIT. Tycker det är bra här. Lungt och skönt... Faan jag börjar nog bli gammal...

Själv bor jag i Köping, men har föräldrar kvar i Kungsör.

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Så jävla coolt! HOn ska du fan hålla hårt i! hahaha sånt gjutet bröllopskort=)

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Det är inte så att det är slutkört nu?? "Inte en meter till" säger frun och sätter ner foten..

hehe

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Såg det i tidningen och tänkte lägga upp här men sen kom jag på att det måste ju vare en medlem så jag får vänta och se :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...