Fiddyträning!

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Raid72 skrev:
Sårri, men jag ska ha en XR50. Måste iaf ha bakbromsen på styret. Har tom ett kit för att flytta bakbromsen på XR50:n liggandes.

Bara hojjen som saknas. :huvet


/R

Vart köpte du det kittet?
 

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Det var ett bra tag sen så jag kommer inte ihåg. Tror att det var från TwoBros UK, men är osäker.

Finns ett antal såna kitt ute. Fusk säger en del, men jag har inget val då jag saknar höger ben och alltså annars är utan bakbroms. Tror det blir svårt att trixa på en Fiddy utan bakbroms, funkar på stora hojar men det är en annan sak.


/R
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Raid72 skrev:
Det var ett bra tag sen så jag kommer inte ihåg. Tror att det var från TwoBros UK, men är osäker.

Finns ett antal såna kitt ute. Fusk säger en del, men jag har inget val då jag saknar höger ben och alltså annars är utan bakbroms. Tror det blir svårt att trixa på en Fiddy utan bakbroms, funkar på stora hojar men det är en annan sak.


/R

Aha var det du som körde konbana uppe i Lunda med quaden?

Jag vill mer ha en bakbroms på styret för jag har tröttnat på att göra highchair och slå över. Lite svårt att bromsa i dom lägena :3freak

Du vill inte sälja kittet? :tomten
 
Last edited:

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Evil_Henke skrev:
hur fan får du upp den med fötterna över styret då? eller flyttar du upp dom under tiden du kör på bakhjulet?

Mja...har väl inte inte direkt fötterna så mycke över styret att knävecket ligger vid styrkudden. Heter det inte highchair då?
 

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Ort
MovieRoad..
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
jo, det är ju highchair enligt mej iaf! jag måste va för lätt eller så e jag helt talanglös för jag får fan inte upp den så iaf!
 

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
marcus_136 skrev:
Aha var det du som körde konbana uppe i Lunda med quaden?

Jag vill mer ha en bakbroms på styret för jag har tröttnat på att göra highchair och slå över. Lite svårt att bromsa i dom lägena :3freak

Du vill inte sälja kittet? :tomten



Japp, det var jag som körde den blå Quaden.

Tyvärr, är inte till salu. Ska ju köpa Fiddy själv, vilket år som helst nu. :rolleyes:

Bla här säljs dem såg jag nu:
http://www.50stunt.com/stunt_stage_1.htm


Vid HighChair ska man egentligen sitta på tanken med fötterna över styret, men det är ju lite svårt i det här fallet. Så i mina ögon räknas det iaf som HC. Ser koolt ut hursomhelst! :tummenupp


/R
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top