Tja...
Funderar på att under hösten och vintern bygga om min retta 03:a till en fighter...
Är ju då en del prylar som måste inhandlas... Så jag vill ha lite tips på vart man får tag i schyssta prylar till någorlunda bra priser, "ska ju inte ställa ut" utan den ska köras som en fighter ....
De jag kommer behöva är väl...
Styrkrona..
Cross styre med raisers...
Längre broms slangar
längre elkablar till instumenteringen???
Ett schysst lyse
Krash puckar
Gärna en under del ifrån en annan retta 02 eller 03:a som jag kan modda..
Tips på något coolt jag kan göra med fälgarna... Funderar på att behålla ekrarna svarta och lacka fälg bannorna elox röda med klarlack ovanpå..
Sen svarta flames ifrån sitsen och över kutsen bak till lyset...
behöver även tips vart man kan gömma alla el kablar snyggt så de inte syns..
Bilder vore bra...
Och ni som ligger på lite fighter prylar PM.a mig gärna ifall ni vill bli av med dem...
///Micke
Funderar på att under hösten och vintern bygga om min retta 03:a till en fighter...
Är ju då en del prylar som måste inhandlas... Så jag vill ha lite tips på vart man får tag i schyssta prylar till någorlunda bra priser, "ska ju inte ställa ut" utan den ska köras som en fighter ....
De jag kommer behöva är väl...
Styrkrona..
Cross styre med raisers...
Längre broms slangar
längre elkablar till instumenteringen???
Ett schysst lyse
Krash puckar
Gärna en under del ifrån en annan retta 02 eller 03:a som jag kan modda..
Tips på något coolt jag kan göra med fälgarna... Funderar på att behålla ekrarna svarta och lacka fälg bannorna elox röda med klarlack ovanpå..
Sen svarta flames ifrån sitsen och över kutsen bak till lyset...
behöver även tips vart man kan gömma alla el kablar snyggt så de inte syns..
Bilder vore bra...
Och ni som ligger på lite fighter prylar PM.a mig gärna ifall ni vill bli av med dem...
///Micke