När man läser Street Fighter Magazine tycker jag bara man ser Banditer och R1100, det är ju alltid roligt med något annorlunda. Med det inte sagt att fighters på någon av de hojarna inte är coola, far from it!
DR-Zätare skrev:2211622När man läser Street Fighter Magazine tycker jag bara man ser Banditer och R1100, det är ju alltid roligt med något annorlunda. Med det inte sagt att fighters på någon av de hojarna inte är coola, far from it!
Den är ju redan Sveriges snyggaste fighter 2006.Lion skrev:2317425
Tvivlar inte på att det kommer bli Sveriges snyggaste fighter...
Lycka till
Wiseguy skrev:2317387Har du fått pokalen ännu..?
<Anton> skrev:2317699Fy attan vad snygg kylarvätskebehållare du byggde! Dekalen gjorde sin beskärda del. Vad för flaska fick du tag på med så fint lock?
Det var mer än jag visste.......dock förvånar det mig inte det minsta!Wiseguy skrev:2317498Den är ju redan Sveriges snyggaste fighter 2006.
Den vann ju Swedish Streetfighter Of The Year Award 2006 för en månad sen.
Mell skrev:2342071Jag är råimpad. Grymt!
triplx skrev:2341045enorm fin fighter..... grymt å kunna bygga så mkt av delarna själv.....kräver skills.....du skulle ju kunna jobba åt monster garage magnus=)
madmagnus skrev:2354366som synes har jag varken fått mina nya bromsskivor eller ISR bromspumpen... lite nytt har det iaf blivit, en uppsättning kylarvingar har jag snidat till.
madmagnus skrev:2494814alright! nu är det dags att jobba vidare på hojen så min bakdel och bakram är till salu! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=40673
i princip är det bara att bulta på och köra...
over and out /// magnus
matte_mannen skrev:2505573Du menar att det finns en snyggare bakdel än den...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|