UnderDOG
Ny medlem
Varför tycker du den är dyr Kazmur? Arais och Shoeis grejer är väl inte direkt billigare?
//Anders.
//Anders.
SuperMicke skrev:
Fågel dräparen! skrev:Här är addressen till den svenska importören med alla modeller och återförsäljare............. www.pmc-bike.se
Var hos honom och testade en hjälm som bomull runt kraniet
Jorrd skrev:Grymt! "Predator" hjälm, hoppas de gör den där långa alien-skallen som hjälm också
Tysken skrev:vad passar bättre på en fighter om inte en KBC M-16 Combat?
Jävla fina hjälmar alltså, rekommenderas
Bill G skrev:Ja,jävlar,,där är den! På onsdag ska den luftas! Varning för vindbrus dock!
Tysken skrev:Jag måste ha öronproppar! Och ett ryggskydd!!! Börjar bli bråttom nu fan
Nej, iofs inte, men jag kör med en 1500kronors kruka så det är kanske därförTörnberg skrev:Varför tycker du den är dyr Kazmur? Arais och Shoeis grejer är väl inte direkt billigare?
//Anders.
The Doctor skrev:Från Predator sidan "Disclaimer --- Predator helmets are not designed as crash protection and are not certified in any way". Låter ju stabilt det där.
Dom flesta hjälmförsäljarna säljer även visir. Annars brukar tex touringbutiken eller Allright ha dylika saker inne.jonasjacobson skrev:nån som vet om det finns mattsvart visir att köpa nånstans? skulle va riktigt sweet.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |