Kan bygga ljuddämpare i precis den längd du önskar, Även vilken typ av anslutning m.m. Har möjlighet att packa med 3 olika typer av matta för olika ljud m.m
Vi tillverkar allting själva, Från kolfiberhylsor och andra kolfiber delar ( midnight composites ) till gavlar och fästesklammer
Ring gärna på 070-3810440 För pris och info.
Finns även bilder på www.speedtech.nu
Lite inaktiv sida just för tillfället. Har du mail kan du erhålla fler bilder.
Mvh Per Boström
EDIT: Är en likadan ljuddämpare som denna som är provmonterad på Perrys Maskin
då var hojen död!!! total kvaddad idag. körde efter huvudled, heltplötsligt kör det ut en lastbil och jag fick lägga ner hojen. Hojen blev mosad under lastbilens dubbla bakdäck medans jag lyckades sparka mig iväg från hojen och gled strax bakom istället... oj oj oj, ibland har man tur. Tänk på att plåt och pengar är ingenting i dessa lägen, så länge man har hälsan i behåll kan man vara lycklig!
Bara att börja bygga nästa då elller??? .....
om den blir inlöst eller inte vet jag inte ännu. vissa kanske tyckte jag körde lite väl fort... vi får se.
om den blir inlöst eller inte vet jag inte ännu. vissa kanske tyckte jag körde lite väl fort... vi får se.
tack för kommentarerna! Jag hoppas jag får ork, men nu i sommar blir det nog inget... Kanske till vintern, vi får se. Det enda som finns kvar är i princip batteri, bakdämpare, stålomspunna slangar, drivpaket, nytt bakdäck + div små tjafs. hör av er om ni vill ha något...
Håller tummarna att det går bra. Men det viktigaste var ju att du klarade dig. Var i skellefteå hände de?
Tur att du klara dig fungerar motorn?
tack för kommentarerna! Jag hoppas jag får ork, men nu i sommar blir det nog inget... Kanske till vintern, vi får se. Det enda som finns kvar är i princip batteri, bakdämpare, stålomspunna slangar, drivpaket, nytt bakdäck + div små tjafs. hör av er om ni vill ha något...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|