Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
instämmer.......hållundan skrev:
men du och mark gjorde la grädde där ute ett tag?? eller det kanske bara blev skummmjölk av det?
instämmer.......hållundan skrev:
Jo det är sant. Jag har druckit en kopp te och 4 öl idag.Långa farbron skrev:Var nu glad när alla skriver vad dom druckit
Vad pratar du om nu?? var det något jag inte orkade??Mark skrev:Upp upp
1:Farbron 2 kaffe
2:sharpedge 5 kaffe + en apelsinjuice
3:Mookie, 1 vuxenvälling.
4. Miss_Orchidee, ½ min Cola, 3/4 av Linns Juice, kladdkaka -Grädden
5. Mary Apelsinjuice
6. Coola Ola 1 Caffè Macchiato (jag är en kaffesnobb, jag vet...)
7. Chrilla, en stor och dyr kaffe mest för syns skull.
8. Mark, Stor kopp te, med påtår. Om de nu heter påtår när man snackar te
Missen: Du har minsann ett och annat att lära där va? Tur för er tjejer att det mest handlar om teknik och inte styrka
hållundan skrev:Drack även en Yohurt som hade gått ut för en månad sedan. Det såg la fan inte jag Behöver jag förklara vad den smakade? Därför drack jag 4 öl...
Nä inte hela. Men en stor mun fick jag... Det var lite mjöligt å jävligt. Jag är rätt känslig mot sådant också. Var som sagt tvungen att neutralisera med 4 ölMuggen skrev:Men du drack den?
hållundan skrev:Nä inte hela. Men en stor mun fick jag... Det var lite mjöligt å jävligt. Jag är rätt känslig mot sådant också. Var som sagt tvungen att neutralisera med 4 öl
En polare hade nåt annat (man såg ej vad det var, eller hade varit) i sitt kylskåp som såg ut som Fangorn (skogen i lotr) uppifrån. Det var spännande.Coola Ola skrev:Jag hade en gång en youghurt som stod så länge att den började jäsa. Lätt kolsyrad alkoholhaltig youghurt var inte så illa som man kan tro....
Jag hade då kräkits alltså...hållundan skrev:Nä inte hela. Men en stor mun fick jag... Det var lite mjöligt å jävligt. Jag är rätt känslig mot sådant också. Var som sagt tvungen att neutralisera med 4 öl
hållundan skrev:En polare hade nåt annat (man såg ej vad det var, eller hade varit) i sitt kylskåp som såg ut som Fangorn (skogen i lotr) uppifrån. Det var spännande.
Va så jävla nära alltså. Därför ölenHultan skrev:Jag hade då kräkits alltså...
Hehehe, Taktiköla alltså..hållundan skrev:Va så jävla nära alltså. Därför ölen
Den får man inte spotta ut
Apsis. Funkade kalas. Sen drack jag te. Med massa tepåsar i.Hultan skrev:Hehehe, Taktiköla alltså..
Cathy skrev:.................samt ett par öl på stan medans ni andra spammade.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|