jag tror bestämt att jag fick hångla idag trots att det va mest för att krossa alla förutfattade meningar om att inte våga...
Blomman vågar, om nån lär er det :
10 sek?
jag tror bestämt att jag fick hångla idag trots att det va mest för att krossa alla förutfattade meningar om att inte våga...
Blomman vågar, om nån lär er det :
nja, ja tippar snarare på 7 sek...10 sek?
Ikväll ska det drickas ÖL
nja, ja tippar snarare på 7 sek...
Ikväll ska det drickas ÖL
Jag frågade ju indirekt om det var Paser du hånglade med, trodde du skulle koppla det .
Jag frågade ju indirekt om det var Paser du hånglade med, trodde du skulle koppla det .
Jag är oskyldig!
Nej nej, Paser fick inte hångla :Jag frågade ju indirekt om det var Paser du hånglade med, trodde du skulle koppla det .
Nej nej, Paser fick inte hångla :
Mark försökte sälja på mig hans äldre bror, som dock iof hade chamiga drag, så som uppvikta byxor...
Jag håller mig med singlar, dockÄr det charmigt?
Jag som har så korta kycklingben har fått dras med att vika upp mina byxor i större delen av mitt medvetna liv för att kunna ha ett par byxor som i övrigt passar min lekamen... jag är ganska trött på det...
jag måste va charmig!!!
Är det charmigt?
Jag som har så korta kycklingben har fått dras med att vika upp mina byxor i större delen av mitt medvetna liv för att kunna ha ett par byxor som i övrigt passar min lekamen... jag är ganska trött på det...
jag måste va charmig!!!
Är det charmigt?
jag måste va charmig!!!
Jag håller mig med singlar, dock
För 50:- kan man faktiskt sy upp byxbenen
Du är charmig, oavsett vad du gör med byxorna
Det tar tid, och kostar ca 10mil bensin till hojen!
:snåljåp
Schkaa vi krööka imööra?
Schkaa vi krööka imööra?
Hmm...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |