Attans, visste ju inte ens att det alternativet fanns
Är det försent att neka nu eller?
Nej för fasen kör på
Attans, visste ju inte ens att det alternativet fanns
Är det försent att neka nu eller?
Missar tyvärr torsdagsfikat framöver pga träning. Dock behövs ju sötsaker för att kroppen ska må bra så vill ni fika nån annan dag så hänger jag gärna på!
Har ingen bil så jag orkar inte ta mig så långt. Blir det ingen vanlig fika i stan?
Där rök min benhårda image jag så omsorgsfullt byggt upp! Det var lixom inte meningen att du skulle se
Jag vill också vara med...
Kan ni inte komma upp hit och fika nån helg? Oslo är inte speciellt långt ju
Du prioriterar fel
herregud, vilken hurtig människa du är.... akta dig så dme inte utesluter dig från sina öl/fika kvällar och hojkörandet. Livsstilarna går inte riktigt ihopJa, det känns ju helt klart så just nu men när jag står på Vasaloppetsstarten så är jag nog nöjd med valet. Kanske skippar nån träning så jag får komma o fika lite med er
Ja men nån helg när det är fint väder så är det ju inte omöjligtSynd att semestern är slut och vädret börjar bli som vanligt, annars kunde vi mötas halvvägs
Himlans bra!Nej för fasen kör på
Vanlig fika i stan @ Flygarns 1900 på Torsdag då eller?
1. Paser
2. Jessan
3. Pacman
4.
5.
Ja, det känns ju helt klart så just nu men när jag står på Vasaloppetsstarten så är jag nog nöjd med valet. Kanske skippar nån träning så jag får komma o fika lite med er
herregud, vilken hurtig människa du är.... akta dig så dme inte utesluter dig från sina öl/fika kvällar och hojkörandet. Livsstilarna går inte riktigt ihop
Såpass....jo vasaloppet är trevligt om vädret är med en. Annars kan det bli riktigt segt. Och då är det ju dumt att vara ångerfull redan i starten.
Men säg mig....varför ska du träna på just Torsdag? Är resten av veckan fullbokad?
Tack vare träningen, kära du, så kan man svinga en bägare eller två och behålla sitt ungdomliga yttre...
Jag sätter pengar på att det är uppehåll fram till ungefär då du vill åka hem i dina mysbyx och den fina tröjan som suger åt sig vatten likt en svamp. GaranteratVågar man ta hojen in till fikan idag tro? Enligt SMHI skulle de regnat hela dagen men inte sett mkt av det här.
Regnar det i stan?
Jag sätter pengar på att det är uppehåll fram till ungefär då du vill åka hem i dina mysbyx och den fina tröjan som suger åt sig vatten likt en svamp. Garanterat
Jag skall ta hojen bara för det!
Satan vad det blåser
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari