Fikarådet

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
..........Å har dom fått öppna igen? Va stängt ett tag pga hälsovårdsmyndigheten inte tyckte dom kunde de där metemperaturer å så. :rolleyes:

:skrämd Utdömt fikaställe, vågar man sig dit?? Å sen serverar dom tydligen massa märkliga rätter, näe jag är hungrig efter en hel arbetsdag och vill ha riktig mat så jag hoppar över.

Skojar bara, hade dykt upp men är bortrest. Ha det gott iaf
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
:skrämd Utdömt fikaställe, vågar man sig dit?? Å sen serverar dom tydligen massa märkliga rätter, näe jag är hungrig efter en hel arbetsdag och vill ha riktig mat så jag hoppar över.

Skojar bara, hade dykt upp men är bortrest. Ha det gott iaf

Farbror ska inte nyttja denna typ av föda, då den i nutid orsakar extrem belastning på den sköra dragkedja som sammanfogar skinndressen!! :mattias
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
:skrämd Utdömt fikaställe, vågar man sig dit?? Å sen serverar dom tydligen massa märkliga rätter, näe jag är hungrig efter en hel arbetsdag och vill ha riktig mat så jag hoppar över.

Skojar bara, hade dykt upp men är bortrest. Ha det gott iaf
Jag tyckte jessan sa att dom hade mat också?? :)
 

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
Antingen så har alla gått in i höstdvala o börjat fika kortare, eller så har jag blivit efterbliven..dundrar in på cafféet strax innan halv 9 och inga piloter så långt ögat kan se..bara 10 fjortisar som mäter av mig från topp till tå o klämmer ur sig "han måste ha gått fel" WTF?!?
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Antingen så har alla gått in i höstdvala o börjat fika kortare, eller så har jag blivit efterbliven..dundrar in på cafféet strax innan halv 9 och inga piloter så långt ögat kan se..bara 10 fjortisar som mäter av mig från topp till tå o klämmer ur sig "han måste ha gått fel" WTF?!?


Fikat är imorgon..:7peta
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Antingen så har alla gått in i höstdvala o börjat fika kortare, eller så har jag blivit efterbliven..dundrar in på cafféet strax innan halv 9 och inga piloter så långt ögat kan se..bara 10 fjortisar som mäter av mig från topp till tå o klämmer ur sig "han måste ha gått fel" WTF?!?

Fikat är imorgon..:7peta

...hmmmm..men den har ju varit på onsdagar ett tag nu..

Se... så här blir det när det fipplas med dagar... :arsele Jag gillar Torsdagar :)
 

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
damn..verkar nästa vara olagligt att ens nämna "fel" dag=)

men då så piloter.. blir det detta nya ställe som alla ska ses på eller?
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Då får man la ge upp det här med en allmän fikatråd då...
Får helt enkelt ringa runt till dom man vill för att fika nån annan dag...
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Då får man la ge upp det här med en allmän fikatråd då...
Får helt enkelt ringa runt till dom man vill för att fika nån annan dag...

Varför då?
Som bus-bo skrev i något inlägg, det är väl bara att slänga in ett inlägg här i tråden om man är sugen på att fika och se om någon mer är det. :) Torsdag är, iaf inte för mig, något som är skrivet i sten. Jag fikar gärna andra dagar också men jag har inte sett något inlägg där någon efterfrågat det (alltså en direkt fråga om fika någon annan dag än torsdag). :)
 
Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: tcg

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Varför då?
Som bus-bo skrev i något inlägg, det är väl bara att slänga in ett inlägg här i tråden om man är sugen på att fika och se om någon mer är det. :) Torsdag är, iaf inte för mig, något som är skrivet i sten. Jag fikar gärna andra dagar också men jag har inte sett något inlägg där någon efterfrågat det. :)

Bla jag har frågat om fika en onsdag för en par veckor sedan. Vi blev ett gäng som fikade o tydligen förvirrade det folk och det verkar i tråden som man knappt vågar nämna nån annan dag. Kanske är jag bara gnällig idag. Ibland har man ju sådana dagar oxå :död
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top