Yamaha farfar skrev:är de någon som ska fika imon eller kommer alla vara ute på vägarna??
Yamaha farfar skrev:är de någon som ska fika imon eller kommer alla vara ute på vägarna??
Jag ska fika!!!! och kom nu inte och säg att ni andra inte ska fika pga. hojåkande..... jag är den enda i världen utan hoj just nu känns det som.. det suuuuuuuger......Yamaha farfar skrev:är de någon som ska fika imon eller kommer alla vara ute på vägarna??
Cathy skrev:E de inte första-hjälpen kurs imon, eller e ja lika snurrig som vanligt.........
ska alla gå på den??.... isåfall blir jag ju ensam på fikat imorgon...Skrutten skrev:Jo du har helt rätt.. kl 18
nä inte helt en farfar dyker gärna uppMiss_Orchidee skrev:ska alla gå på den??.... isåfall blir jag ju ensam på fikat imorgon...
då fikar vi imorgon som vanligt då.....hoppas det finns fler som kommerYamaha farfar skrev:nä inte helt en farfar dyker gärna upp
Kommer kanske senare om jag inte måste jobbaMiss_Orchidee skrev:då fikar vi imorgon som vanligt då.....hoppas det finns fler som kommer
Förgöraren skrev:Exakt vad var det här fikat idag?? Jag hittade fan inte dit...
Jag hitta Coola Olans å kanske farfarns hoj mm men jag hittade inte det aktuella caféet.
Ja, ja, som jag sa är jag ju ändå ganska kass på att fika!
FÖRGÖRAREN
gojje skrev:om jag hinner sluta i tid och göra allt man ska typ så kanske jag dyker upp... men jag känner ju mej så vi får se
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|