Yamaha farfar skrev:Japp då var de dags för en onsdagsfika igen hur ska vi göra denna onsdag som vanligt el om vädret tillåter ta hojarna till nåt annat fik?
1. Farfar (dyker upp vilket fall )
Coola Ola skrev:Om vädret är fint så är jag helt klart på en sväng (detta har vi ju redan beslutat, farfar ). Annars vore det inte fel att hitta nåt ställe med bättre parkeringsmöjligheter. Condecco på avenyn skulle kunna vara ett sånt ställe, så ser man hojen när man fikar också.
en ide är ju att kanske mötas på GP vid 18.00 så ta hojarna ut till GOTTSKÄR, så det inte blir några missförstånd så skirver ja det igen GOTTSKÄR..... Så kan vi fika där... men då blir vet ju utomhus fika och är det kallt så är inte det någe kul...Miss_Orchidee skrev:1. Yamaha Farfar
2. Miss_Or(-ange)chidee
Condecco är ju svein dyrt, och kom inte och tvinga mig att byta fik ennu en gång... då sätter ja mig på tvären
Annars... så vettni, det finns ett fik som heter fröken Olssons, där dom har svinit god kladdkaka det skulle ja rekomendera.....
Jag tycker Carlanthe är utomordentligt trevlig miljö att fika på, dessutom har dom trevlig personal vilket är ett stort +! (kan dock inlägga en önskan om fler manliga servetörer utan skjorta med solpränd porr-bringa och kåt blick, går det att ordna tror ni?? )
Undrar om nån skulle säga nått om, vi ställde hojarna bredvid borden på utsidan??
Miss_Orchidee skrev:en ide är ju att kanske mötas på GP vid 18.00 så ta hojarna ut till GOTTSKÄR, så det inte blir några missförstånd så skirver ja det igen GOTTSKÄR..... Så kan vi fika där... men då blir vet ju utomhus fika och är det kallt så är inte det någe kul...
Jag tycker det låter trevligt.... men va ska dom på Calanthe säga om vi helt plötsligt inte kommer en dag??bagerah skrev:Har förselagit det löst tidigare också, men nämner det igen.
Det finns ett fik vid sjön prcis vid nääs fabriker. jonseredsvägen + "gamla vägen" vidare längs med E 20an. finfina vägar dit...lagom långt även för de som inte har så mkt tid att lägga... hur fiket är vet jag inte riktigt, men det kunde kanske vara ett alternativ...nu i veckan eller någon helt annan gång.
//baggis
t-rex skrev:Poser.
Allt annat än en surfika* vid en mack mitt ute i skogen efter att ha kört minst 15 mil är en poserfika!
*Det vill säga samma kaffe har legat i bryggaren i minst 10 timmar.
Coola Ola skrev:Aha, är det därför du inte har dykt upp på någon enda av fikaträffarna? "Surfika" har ju förstås sin charm det med!
t-rex skrev:Jajemän.
Jag fikar långt ifrån all ära och redlighet.
Ensam. Fakk.
Coola Ola skrev:Det gör inget. Vi göteborgska hojåkare är fula och tråkiga allihop.
Långa farbron skrev:Jag är iofs ganska ful,men lite rolig
Hur/var blir det fika ?
Vilken hoj skall man ta ?
Mark skrev:Tar du din neon-rosa KS-50 så har du aldrig fel hoj!
Trimmat den?
Vad har du för bästa tid hem till Nol från Gbg?
Ska vi säga att vi samllas allihopa på Callanthe, och så utgår vi därifrån till annan fika plats, det kanske är bäst att sammlas där iom att vissa kanske förutsätter att vi är där, och inte läser i tråden....?Långa farbron skrev:Jag är iofs ganska ful,men lite rolig
Hur/var blir det fika ?
Vilken hoj skall man ta ?
Miss_Orchidee skrev:Ska vi säga att vi samllas allihopa på Callanthe, och så utgår vi därifrån till annan fika plats, det kanske är bäst att sammlas där iom att vissa kanske förutsätter att vi är där, och inte läser i tråden....?
Samling 18.00 PÅ Bistro Callanthe, och vidare transoprtering i gemensam grupp därifrån?
Då gör vi såhär då, att vi ses på GP istället så vet alla vart vi är, 18.00 och för den som missat oss så finns min Tel till allmän ringning...Mark skrev:OM vi väljer att åka hoj till nåt annat ställe, så är de ju väldigt bökigt att träffas på cafe kravall.
Jag tror att dom flesta antingen kommer dit, läser här, eller så har dom nåt telefonnummer till nån annan som "vet" var vi är (på väg).
Min lilla slant bara...
(Det är väl här jag borde komma med ett "bättre" förslag men det låter jag vara öppet...)
Den som har mest nummer när h*n dör vinner!!!Miss_Orchidee skrev:Då gör vi såhär då, att vi ses på GP istället så vet alla vart vi är, 18.00 och för den som missat oss så finns min Tel till allmän ringning...
Det är nu ja tänker skriva mitt nr... men ja väntar lite med det tills nån godkänt förslaget....
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|