Fikarådet

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Blirre nå fika på onsdag eller? Ja vill hitta på någe sköj nu när ja inte kan åka hoj :)

Ingen som vill bowla eller Laser Doom eller liknande?

Paintball? Så man får vara ute.

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
jag o några kompisar tänkte gå ut imorgon... kanske kunde alla här också hänga med? Eller kanske sitta på nåt billigt ölhak tidigt på kvällen? :pannkyss

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
haha, nu är det bara tre bra olika alternativ!

Kom igen med tider och platser så man kan få bestämma sig för vad man vill göra och hur det passar.

Undra om de är kallt att surfa mellan 17 och 19 i Askimbadet.... :va

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
jag skriver här imorgon om vart vi tänkt å gå, kan gissa att d blir Skål till en början, sedan nivå senare på kvällen!

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
gojje skrev:
jag skriver här imorgon om vart vi tänkt å gå, kan gissa att d blir Skål till en början, sedan nivå senare på kvällen!
eftersom jag alltid springer när jag ser en vacker kvinna så gör vi som du säger.

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
okey, snackade precis med min polare o bestämde att vi går till diamond dogs till att börja med. Kommer att vara där typ 20.00. Så om d e nån mer som har lust att hänga med e d bara att titta in!! :yoparty

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Har vi bestämmt någonting? själv är ja lite deppig och känner inte alls för att dra igång nån stor grej. fika och surfing duger fint för mig, eller bara fika nånstans.

Vad sägs om att köra lite go kart då? Fan en sån måste ju va omöjlig att total krascha, = Blomman säkert :3freak

RWD

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
XT600e -99
Föreslå ett fik och en tid så får vi se om det finns intresse.....man kan ju alltid fortsätta med öl efter det om man vill.
Gocart låter iofs inte helt fel det heller

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
RWD skrev:
Föreslå ett fik och en tid så får vi se om det finns intresse.....man kan ju alltid fortsätta med öl efter det om man vill.
Gocart låter iofs inte helt fel det heller
Kan vi inte ta ett fik lite utanför stan, orkar inte trassla mig in i stan idag....

fan jag hatar att flytta hem, jag hatar att bo här, jag avskyr att inte kunna möblera som jag vill, att det är så satans tyst, tomt och ensamt i huset.... :3freak

Om barbs vill så kan ja föreslå att vi ses hos henne för där är det alltid roligt, det är aldrig tyst och ensamt :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept