Fikarådet

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Monster tjejen skrev:
Sharp edge... vart ligger ljungans??
Om du vet var Evas Parley ligger så ligger ljungans på samma sida fast innan korsningen. uteservering, 25:- för en stor latte och hojparkering precis utanför.

mr.nice.guy

Ge inte alcohol till barn!!
Gick med
20 May 2005
Hoj
Gsxr-750
sharpedge skrev:
Om du vet var Evas Parley ligger så ligger ljungans på samma sida fast innan korsningen. uteservering, 25:- för en stor latte och hojparkering precis utanför.

Emma som skriver!! Låter grymt bra! vi ses där kl 1800

1. Monster tjejen
2. Mr nice guy

draken!

lite bättre än du tror
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Ducce
Är torsdagar ok för dig eller??[/QUOTE]

Visst torsdagar är helt okej... fast inte just idag - men det har mer med livet i almänhet att göra än att det är torsdag... om jag vet tid å plats så kanske jag dyker in nästa vecka...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
draken! skrev:
Är torsdagar ok för dig eller??

Visst torsdagar är helt okej... fast inte just idag - men det har mer med livet i almänhet att göra än att det är torsdag... om jag vet tid å plats så kanske jag dyker in nästa vecka...[/QUOTE]

Vi fikade på ljungans ikväll och det var helt ok. Tyvärr så funkar väl det stället så länge det går att sitta ute men när det blir för kallt för utomhusfika på kvällarna så får vi nog klura ut ett annat fik.

Tiden verkar väl vara spikad, torsdagar 18:00 men vart vi ska vara är öppet för diskution. Ljungans ett tag till men när snön kommer?

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Rasorblade skrev:
Fel dag och tid!!! :huvet
Varför bytte vi??? :7peta

Jag lade upp det som ett förslag då onsdagar inte passar mig. Sen var fler som tyckte att torsdagar skulle vara bättre. Så är det mä't..

Kan vi inte utse någon som testfikar några ställen och sedan presenterar ett bra förslag? Nån skolungdom kanske?

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
Skrutten skrev:
Kan vi inte utse någon som testfikar några ställen och sedan presenterar ett bra förslag? Nån skolungdom kanske?

Jag och Farfar noterade snabbt att Skrutten hade ju en ny kaffebryggare...
så undertiden någon tok provfikar alla cafeer i stan, så kan vi fika hemma hos Skrutten!?
Vi kan köra lite knytkalas över det hela..!
Skrutten står för kaffet och vi andra tar med fikat!

:Bugar :Bugar :Bugar

FRÅGA:

Skrutten går det bra att vi fikar hos dig om vi hjälper till med städningen och du får en liten present av oss! (farfar och mig)
:Bugar :Bugar :Bugar

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Börjar genast skruva på mig..

Det skulle innebära att jag måste vara i tid och det kan jag inte garantera. Är ärligt talat inte riktigt på humör för att ha huset fullt just nu.

draken!

lite bättre än du tror
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Ducce
Skrutten skrev:

Det skulle innebära att jag måste vara i tid och det kan jag inte garantera. Är ärligt talat inte riktigt på humör för att ha huset fullt just nu.

Jungans i morron oxå alltså... sen kan vi ju förhandla om alternativ... jag kan nog va i tid... kanske, tid är ju relativt...
kl 6 kanske... eller en stund efter.... :confused:
någon som gör mej sälskap?

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
Kramas!!

Skrutten skrev:

Ok vi förstår! :pannkyss
Vi kan ändå hjälpa dig att städa och du kan ändå få en present av oss.. :cpparty

Kramis från Emma Martina och Christian

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
draken! skrev:
Jungans i morron oxå alltså... sen kan vi ju förhandla om alternativ... jag kan nog va i tid... kanske, tid är ju relativt...
kl 6 kanske... eller en stund efter.... :confused:
någon som gör mej sälskap?

Jag kommer om jag hinner. Kommer tidigast ifrån Herrljunga 17:30 så då e jag hemma 18:30 och på ljungans 18:45-19:00 om planen håller men det törs jag inte lova. Saker och ting kan ändras snabbt i mitt liv.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping