Fikatråden för KHR

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Åsa
Hoj
KTM 950 SM - 07
Lätt att det blir fika!


Jag gillar verkligen hur vi gjort de senaste gångerna, dvs att ta det hemma hos någon.


Jag och Zaza pratade om detta igår och enligt vad jag förstod så har han ingen brist på Ballerina-kex hemma just nu...
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Hängd vet jag inte, men en spark i pungen kanske? :)

Jag tänkte försöka börja dyka upp igen, i alla fall ibland, men på onsdagar kan jag inte. Var och hur sent blir det ikväll? Skall se om jag kan komma när småttingarna är i säng, men det är ju inte så kul att dyka upp efter att alla åkt hem...

Fint väder idag förresten, fast lite kallt var det ju... lämnat in hojjen hos Johans för att få ny koppling i morse.
 

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Åsa
Hoj
KTM 950 SM - 07
Linus: Läs två hack över ditt eget inlägg angående var och när... Hemma hos Zaza kl 19:00. För vägbeskrivning ring mig eller Zaza.

Sinnlos: Enligt väderprognosen ska det vara soligt så jag kommer i alla fall brappandes idag!
 

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Det var ju synd att jag inte såg detta tidigare, annars hade jag ju brappat bort till ZaZa och mumsat kakor :)
 

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Åsa
Hoj
KTM 950 SM - 07
Det var ju synd att jag inte såg detta tidigare, annars hade jag ju brappat bort till ZaZa och mumsat kakor :)

När du skrev detta satt vi fortfarande och mumsade kakor! :tummenupp

Hursomhelst, stort tack till Zaza som ställde upp med bullar, negerbollar, ballerina-kex, choklad, kaffe och läsk. Starkt jobbat! :yoparty
 

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Torsdagsfikan är denna veckan ändrad till Torsdagsfika på en Onsdag, och då är även platsen ändrad från Patriks "ZaZa" pepparkakshus till Jimmys radonruckel som man hittar i Eriksberg. För närmare info om exakt adress så hör av er till ZaZa, mig eller Krillan...

Krillan har med sig överraskning...

Onsdag 19/10
Deltagare:
1. ZaZa
2. Krillan
3. Sinnlos
 

Torak

Medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Kawasaki Zx7r turbobygge/ Yamaha wr 450f
Neee kan ju inte flytta torsdagsfikan till en onsdag.
Jag kan ju ej imorgon ju:huvet
 

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Och jag kommer inte kunna fika längre på torsdagar:blah
Men skulle det vara så att onsdagar generellt är sämre så får man la köra varannan vecka eller nått?:rolleyes: Slipper man bli så tjock på allt gött:D


Jopp, mig spelar det inte jättestor roll. Vi får ta en Torsdagsfika en Fredag och göra det till en Ölfika och diskutera. :tungan
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Hur jävla svenska får man vara eller? Hade det varit nån annan stans så hade det väl varit självklart att man sågs på puben :)

Blir det nåt en fredag kväll nån gång, så kanske det inte blir för sent att komma ut efter att ha nattat småttingarna.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top