Film: 125cc The Movie

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
125_next skrev:
2470030 Vadå MF? Ja trodde det inte var så bra drag i 125... PS ja skrev till honom inte till dig och sen om det inte passar så kan väll nån av admins ta bort inlägget?

Så nu lämnar vi de..

Hur äre med aerodynamiken på en Sm?

Lilla gubben... Jag tror du missade att jag var ironisk, trodde den lilla smileyn skulle klargöra det. men jag la ändå till ett litet "ironisk:tomten" så alla fattar.

Det där med aerodynamiken kan du ta i en annan tråd.

:pannkyss

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
125_next skrev:
2470030 Vadå MF? Ja trodde det inte var så bra drag i 125... PS ja skrev till honom inte till dig och sen om det inte passar så kan väll nån av admins ta bort inlägget?

Så nu lämnar vi de..

Vart hitta du den hojen? Imorterad?

Ungefär som ett bakvänt paraply i motvind. :tomten

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
125_next skrev:
2469945 Det gör den säkert.. du är rätt så bra med sm på grus eller skog... hatar och köra med "slits"(?) på grus... är det gas res på den eller kör du med koppligen och? toppfart tack:D?

Det är inte jag som kör, det är förförra ägaren. Men slicks på grus är jävligt nice faktiskt. Annars kan jag bara hålla med prulle, gasres är det kan jag lova, toppfarten vet jag inte riktigt då¨mätaren inte fungerar men 140 kanske, 150 på mätarn skulle jag gissa på.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
125_next skrev:

Så nu lämnar vi de..

Vart hitta du den hojen? Imorterad?
Tävlings enduro ganska ovanlig i sverige men med två firmor som tar hem delar.

Har alla papper och allt för väg registering. Plus fälgar och kper och dämpare för enduro

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Så du 125_next satsa på en GasGas så blir du inte missnöjd kan jag lova ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Sebbe_H skrev:
2470093 Det är inte jag som kör, det är förförra ägaren. Men slicks på grus är jävligt nice faktiskt. Annars kan jag bara hålla med prulle, gasres är det kan jag lova, toppfarten vet jag inte riktigt då¨mätaren inte fungerar men 140 kanske, 150 på mätarn skulle jag gissa på.
En kompis hade en gasgas och den toppa 160 enligt mätaren så din lär göra det med.

Nicco skrev:
2470122 Så du 125_next satsa på en GasGas så blir du inte missnöjd kan jag lova ;)
Nej palla va mainstream han ska ha en tm! Mycket snyggare!

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
prulle skrev:
2470123 En kompis hade en gasgas och den toppa 160 enligt mätaren så din lär göra det med.

Fan va gött:D

Och gasgas är redigt nice, men hittar man en FRÄSCH tm så köp en sån:D

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
prulle skrev:
2470123 En kompis hade en gasgas och den toppa 160 enligt mätaren så din lär göra det med.

Nej ja ska köpa en aprilia rs och köra streetfight look :yoparty då har man lite Sm och lite sport :p sen kan ja säga att ja har planer på att köra sönder 125 när ja blir äldre och hänga upp den på nåstans

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
125_next skrev:
2470145 Nej ja ska köpa en aprilia rs och köra streetfight look :yoparty då har man lite Sm och lite sport :p sen kan ja säga att ja har planer på att köra sönder 125 när ja blir äldre och hänga upp den på nåstans

Äh rs, dom går ju bara att köra "snabbt" med.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Sebbe_H skrev:
2470135 Fan va gött:D

Och gasgas är redigt nice, men hittar man en FRÄSCH tm så köp en sån:D
MIN! Den är fane mig i ny skick! Säljes ändast för jag ska ha råd med en 250 att tävla med!

Motor renovering på 13 000 nu då en sommarvikarie satte i fel stift när den va inne på service så att kolven smälte och innan det hade tändplatan gått för att tidigare ägare tvätta med hög tryck. Nu är allt frächt och jag har bara tväatat ramen och motorn med vatenslang och rotborste och kåperna med lödrande en gångs svampar (För att garantera att det inte är grus i den) Och rubbat och vaxat den efter det.
De har jag gjort 5 gånger och jag har kört 4 gånger med den.

Kan du tänka dig något bättre sätt att ta hand om den? Har kviton på allt!

125_next skrev:
2470145 Nej ja ska köpa en aprilia rs och köra streetfight look :yoparty då har man lite Sm och lite sport :p sen kan ja säga att ja har planer på att köra sönder 125 när ja blir äldre och hänga upp den på nåstans
Håller med sebbeH Och säger som bärgren sa till mig om sin rs 06: Det är bara ett transportmedel.

Det måste gå mycket fortater för att det ska va roligt och grusvägar kan du glömma. Leka kan du glömma. Nej du ska ha min tm!

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Såg din prulle när den låg ute på blocket innan du köpte den, lite rostig såg den allt ut, :)

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
prulle skrev:
2470155 MIN! Den är fane mig i ny skick! Säljes ändast för jag ska ha råd med en 250 att tävla med!

Motor renovering på 13 000 nu då en sommarvikarie satte i fel stift när den va inne på service så att kolven smälte och innan det hade tändplatan gått för att tidigare ägare tvätta med hög tryck. Nu är allt frächt och jag har bara tväatat ramen och motorn med vatenslang och rotborste och kåperna med lödrande en gångs svampar (För att garantera att det inte är grus i den) Och rubbat och vaxat den efter det.
De har jag gjort 5 gånger och jag har kört 4 gånger med den.

Kan du tänka dig något bättre sätt att ta hand om den? Har kviton på allt!

Håller med sebbeH Och säger som bärgren sa till mig om sin rs 06: Det är bara ett transportmedel.

Det måste gå mycket fortater för att det ska va roligt och grusvägar kan du glömma. Leka kan du glömma. Nej du ska ha min tm!

Det låter interesant men problemet är att ja har inte råd ja har bara tjännat in 3000 av typ 20 för pappsen dubblar det ja jobbar ihop.. Så till våren bilr ja nog klar men tror din kommer var slåd till dess annars om ja haft pengar så skulle ja tat en titt.. Men Men lycka till iaf :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Sebbe_H skrev:
2470168 Såg din prulle när den låg ute på blocket innan du köpte den, lite rostig såg den allt ut, :)
Den va dammig och skitig som fan! Men rost fans bara på det röret!

Vart hittar du rost på den här bilden? (Här är den dammig och skitig så de därför jag inte lagt ut en annons för jag vill ha en bättre bild)

garage.php

125_next skrev:
2470173 Det låter interesant men problemet är att ja har inte råd ja har bara tjännat in 3000 av typ 20 för pappsen dubblar det ja jobbar ihop.. Så till våren bilr ja nog klar men tror din kommer var slåd till dess annars om ja haft pengar så skulle ja tat en titt.. Men Men lycka till iaf :)
Mjo jag hoppas på det. annars så kan du alltid hojta till.

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
prulle skrev:
2470191 Den va dammig och skitig som fan! Men rost fans bara på det röret!

Vart hittar du rost på den här bilden? (Här är den dammig och skitig så de därför jag inte lagt ut en annons för jag vill ha en bättre bild)

garage.php

Mjo jag hoppas på det. annars så kan du alltid hojta till.

Japp det kanske man gör om man nu bästemer sig nån gång

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Kolla lite på GasGas på blocket och såg att 03 åmd hade ett cromat rör och 05 hade typ ett svart (som rostar lätt) rör.. hur kommer de sig :S och det står inte att han byt till cromat rör i annonsen

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
125_next skrev:
2470224 Kolla lite på GasGas på blocket och såg att 03 åmd hade ett cromat rör och 05 hade typ ett svart (som rostar lätt) rör.. hur kommer de sig :S och det står inte att han byt till cromat rör i annonsen
cromat är orginal.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...