Film: Anderstorp 2008-06-29 (Fiver)

Robz

Guest
Javisst, bästa/billigaste modden jag gjort. Jag ska nog öka ett par kugg bak också.
Mjo, men det vill ju till att det passar på den bana man kör.
Accet i sig blir ju inte bättre (din och min slutfart på rakan är i bägge fallen ca 285), mätaren visar ju ca 6% fel (17/16), varvtalet blir ännu högre när (om) man kör allmän väg... jag funderar dock på att göra det då man med original inte varvar ur lämpligt på vare sig SRW eller Knudan - på Torpet verkar det ju bli perfekt på gamla start o mål... + att det ser roligare ut med 299 trots att det är 285 ;)

daniel.yzfr7

Mr R7
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
YZFR1+49/39cc minimoto för race
Mjo, men det vill ju till att det passar på den bana man kör.
Accet i sig blir ju inte bättre (din och min slutfart på rakan är i bägge fallen ca 285), mätaren visar ju ca 6% fel (17/16), varvtalet blir ännu högre när (om) man kör allmän väg... jag funderar dock på att göra det då man med original inte varvar ur lämpligt på vare sig SRW eller Knudan - på Torpet verkar det ju bli perfekt på gamla start o mål... + att det ser roligare ut med 299 trots att det är 285 ;)

Jodå den accar bättre med 16 kugg fram! .....har själv en yama som accar mkt bättre med 16 istället för 17.....men du kanske gasar tidigare ut ur kurvan.....På så vi kommer du upp i samma acc som den andra killen fast han börjar senare...det är vad jag tror iallafall:tungan

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Bra filmat hoppas det går bra för mig oxå, kommer dit för första gången 4/8. Lite som föregående talare sa borde vara ivägen på rakan lite. Jag har kört hjälmmontering med min pennkamera dock upptäckte jag snabbt att det finns andra monteringar som var bättre, nere vid framhjulet, bakåt inne i hjulhuset eller från kedjeskyddet. Men man provar sig fram o hittar sitt. Det blev helt enkelt för skagigt på huvudet.
DV kameror äger! :) Kvaliten blir såpass bra och håller både på data och tv att man ännu inte har behov att lägga ut de 12-15k som behövs för en hd cam med A/V ut/in.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC