Film: Bloopertråden

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Tänkte att eftersom det är så pass många som kör med kameror till och från att vi kunde skapa en bloopertråd. En tråd som innehåller tabbar du själv, någon du kör med eller dina mottrafikanter gjort.

Om nu någon vågar bjuda på material vill säga :D

Jag börjar med en klassiker som många inte tänker på. Solen i ryggen är detsamma som att dom du kör om/ligger bakom har solen i backspeglarna. Brukar tänka på det vanligtvis, både före och efter detta klippet spelades in.
Hade väl tillfälligt hjärnsläpp kanske.

Nåväl, inte ruskigt nära, men pulsen steg en smula några sekunder iaf.

Fyll gärna på med era egna klipp :tummenupp :)

[YOUTUBE-ID]OjvjcbC6oJo[/YOUTUBE-ID]

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Vilken dåre... han i bilen alltså :D

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
haha asså ja vet inte men.. blooper å blooper det var ju han på bågen som "orsakade" bloopern minst sagt! komma i 200 i en kurva med solen i ryggen, det är inte lätt för bilen att äns hinna se mc'n direCKT... men bra undanmanöver iaf! Syns han har tränat på det på körskolan :banana

R5+1

Guest
Är det du som kör alltså?
Kan du i så fall förklara för mig hur fasen du orkar köra hoj i den hastigheten?

Själv håller jag på att blåsa av redan vid 160! :näsblod

PS. Tycker det var en bra idé på tråd. Normalt vill alla visa sig från sina bästa sidor. Blir intressant hur många som törs bjuda på lite mänskligt felande! DS.

PS2. Hade jag kamera hade jag kunnat bjuda på en hel del. Gjorde en uridiotisk omkörning senast igår bl a. :rodnar Hade dock turen på min sida. Igen. Kör inget idag. DS2.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
haha asså ja vet inte men.. blooper å blooper det var ju han på bågen som "orsakade" bloopern minst sagt! komma i 200 i en kurva med solen i ryggen, det är inte lätt för bilen att äns hinna se mc'n direCKT... men bra undanmanöver iaf! Syns han har tränat på det på körskolan :banana

Visst är det så. Finns inget att skylla på bilisten i detta fall :)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Hmm, så där som det går på filmen är juh snudd på vardagsmat, om man ligger och cruisar i den hastigheten dvs. Som att köra i +100 mellan parkerade bilar( som kan hoppa åt sidan dårå).:banana

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Är det du som kör alltså?
Kan du i så fall förklara för mig hur fasen du orkar köra hoj i den hastigheten?

Själv håller jag på att blåsa av redan vid 160! :näsblod

PS. Tycker det var en bra idé på tråd. Normalt vill alla visa sig från sina bästa sidor. Blir intressant hur många som törs bjuda på lite mänskligt felande! DS.

PS2. Hade jag kamera hade jag kunnat bjuda på en hel del. Gjorde en uridiotisk omkörning senast igår bl a. :rodnar Hade dock turen på min sida. Igen. Kör inget idag. DS2.

Är väl inte så jobbigt att köra i den hastigheten? Man börjar ju få krypa ihop lite vid 190 ungefär, annars är det safe. En kamera på tanken gör att man inte kommer ner så långt med hakan som man vill heller :näsblod

Ja precis, vi får väl se hur många som vågar bjuda på lite tabbar :D

Skaffa en kamera så vi får se lite bloopers nu då :tungan

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
:tummenupp

Bara så du vet så ville jag absolut inte hacka på dig, för jag vet hur jävla roligt det är att köra fort så... man kan ha otur med bilister å deras körning.

Haha, det är lugnt. Skapade ju tråden för att man skulle kunna bidra med sina egna tabbar också :)

Får väl se vad/om eliten här inne vågar bidra med något eller om de kissar på sig när de tänker på vad andra ska tycka och tänka :)

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Haha, det är lugnt. Skapade ju tråden för att man skulle kunna bidra med sina egna tabbar också :)

Får väl se vad/om eliten här inne vågar bidra med något eller om de kissar på sig när de tänker på vad andra ska tycka och tänka :)

Inte finns det väll folk här som gör misstag? :va

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Det enda jag ser i filmen är två föredömen. Ett från MC-släktet och ett från bil-släktet.

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
du var ju knappt nära ju...:D

har 3 st skitsnygga repor i min hjälm från div backspeglar..men det är en annan historia..

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
du var ju knappt nära ju...:D

har 3 st skitsnygga repor i min hjälm från div backspeglar..men det är en annan historia..

Man får ju börja lugnt så att inte tråden låses :D

Inge film att kasta in då? :)

kul tråd, slänger in en film en god vän (?) gjorde åt mig

http://www.youtube.com/watch?v=CBue5JpME88

Haha.
Ni som håller på med stunt måste ha en jäkla massa tabbar på film :D

Skulle vilja se klippet från Ältaavfarten istället... :yoparty

Näää, de stackars polisdamerna blev ju rädda ju, trots att det inte ens gick fort eller var nära :va

Last edited:
Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...