Körde cross på Uringe idag och på vägen dit hittade jag curbsen - fick klippa apex på hemvägen sen =)
http://www.youtube.com/watch?v=Z5werKyGmmQ
http://www.youtube.com/watch?v=Z5werKyGmmQ
skrattade gott i hjälmen när jag såg curbsen idag!! Håller med,vore kul och se efter hela sträckan, samt start och mål
Kul med lite nytänk & curbsen var ju skitkul!
Edit: varför kör alla i 40 km/h? trodde dom att du var en trädpolis med laser?
Detta är ju fan så mkt mer underhållande än alla stillbilder imh....
Du har hittat ditt kall killen, du ska inte trilla omkull på hoj, utan krypa upp in träden & filma!
Ny vinkel? Efter alla bilder i alla år är det här första gången någon gått över vägen? Det råder ingen brist på fantasi i stockholm det märks ju.
Ny vinkel? Efter alla bilder i alla år är det här första gången någon gått över vägen? Det råder ingen brist på fantasi i stockholm det märks ju.
Kul med curbsen, men det sticker väl i ögonen på många "normala" människor...
När hela SH ändå är ute och målar curbs på Bulten, så kan man väl passa på att sopa ut sanden i ytterkurvornas diken. Då får vi avåkningszoner också.
När hela SH ändå är ute och målar curbs på Bulten, så kan man väl passa på att sopa ut sanden i ytterkurvornas diken. Då får vi avåkningszoner också.
Fast om du bombar järnet så hinner ju inte se…. Kanske därför endel glider förbi i 40 knyck och hoppas på att få lite uppmärksamhet och igenkänning.Ställ upp några fotografer, eller ännu hellre brudar efter kanten i kurvan, då jävlar ska du se att det går undan! Det är ju ingen mening med att bomba om ingen ser det..
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |