Film: Dumheter på Motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Nejvbie skrev:
erik: Du har ett "directshow filter" som gör att det blir uppochner. Om du kontaktar mig via MSN ( tomten73@hotmail.com ) så ska jag ge dig instruktioner på hur du ska göra.

det var basse och inte jag som hade problem med det men tack ändå.

hos mig blir det inte ens bild, kör mediaplayer 9 med alla jävla codecs som finns på internet (förutom just det som behövs...)

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Nejvbie skrev:
erik: Du har ett "directshow filter" som gör att det blir uppochner. Om du kontaktar mig via MSN ( tomten73@hotmail.com ) så ska jag ge dig instruktioner på hur du ska göra.

Har stått på huvé i 18.16 minuter nu, cool film :) Men jag vill se igen och orkar inte en gång till... :eek:

Har lagt till dig på MSN, väntar på att du ska komma online. Såhär säger PowerDVD:

PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)

Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800x600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz.

Skumt alltså, detta har aldrig hänt mig tidigare med andra filmer, är det nåt speciellt KTM codec eller? :p

Edit: Märkte när jag stog på huve att det intebara var uppochned utan spegelvänt också. Det var vänstertrafik och regskyltarna var bakfram. Värsta twilightzone...

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
provade med powerdvd men det kraschar så fort jag öppnar filmen... jävla skit med filmer

Ragnar

Sumprunkare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda PV50
Vad är det för märke på den rosa cykeln, inte sett den tidigare... GASGAS eller TM eller något sådant ?

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Ragnar skrev:
Vad är det för märke på den rosa cykeln, inte sett den tidigare... GASGAS eller TM eller något sådant ?

Det är väl en Honda CRF 450?

Edit: Det ÄR en Honda CRF 450 motard.

Last edited:

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Det var tur att ni skrev att ni inte ville ha något moralsnack... Annars hade ni fått en jäkla massa skit för gångbaneåkningen bl.a.
(" inte för att klaga men om jag hade klagat så hade jag klagat på detta: ...haha.)

Det ser ganska tomt ut på gator och trottoarer. Var är alla invånare?

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Tänkte fråga vilken den röda motarden med aluboxram var, men eftersom jag läste HELA tråden innan jag svarade (ge mig beröm nu! :D ) så fick jag veta att det är en CRF 450... Tack, vem det nu var som påpekade detta... :bow

Men nu vill jag veta: Vad heter den första låten när ni kör genom stan, "Damn it feels good to be a gangster... osv. osv" Är väldigt skön! :tummenupp :rock

Nu vill jag ha motard ÄNNU MERA! Buäää! :fakta

EDIT: Förresten, MYCKET BRA FILM! Tycker dock att början är lite tradig när man bara kör fram och tillbaka på en raka, betydligt skönare när ni kör i stan! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...