Film från sommaren 2005. Jönköping

Socrates

Guest
Alabama skrev:
Underbar film :yoparty
Va heter låten som ni spelar i början?

Rage Against The Machine - Know Your Enemy

Tog mig friheten att svara...även om jag inte var med i filmen :)

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
2fast4hjo skrev:
Keep ut the good work men det kunde ha varit lite mer slingriga vägar

jo det är ju som vanligt, de allra roligaste resorna man gör så är ju kameran givetvis inte med. det är massa kablar o skit som man gärna slipper. med den där kameran och att den sitter lite sne och vint får jag be om ursäkt för men man vill ju ut o köra. finjustering är inte alltid man hinner. sen var det någon som inte gillade motorvägskörningen och jag kan hålla med om det men tanken är att den resan stod med i tidningen dagen efter att 3 MC FÖRARE BUSKÖRDE PÅ E4 I HÖJD MED RÅSLÄTT. bla bla bla. så vi skulle klippt in det tidningsutklippet där men det blev aldrig av.

Och som sagt man måste vurpa för att höja försäkringspremierna.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Blade Chrille skrev:
jo det är ju som vanligt, de allra roligaste resorna man gör så är ju kameran givetvis inte med. det är massa kablar o skit som man gärna slipper. med den där kameran och att den sitter lite sne och vint får jag be om ursäkt för men man vill ju ut o köra. finjustering är inte alltid man hinner..

Kvaliten var det abolut inget fel på. :tummenupp

Vi ses väl i jönköping/skövde någon gång, gjorde två större sammanåkningar med några från "jönköpingstråden" i somras.

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Rigge skrev:
Bara för att man bryter mot trafiklagar ökar inte premierna, man måsta krascha eller krocka också.

Jo och riskerna är mycket större att nåt händer just pga att man bryter mot dem. Sen finns det ju iofs stor risk ändå att det händer nåt fast man följer regler och använder sunt förnuft.. ja vi människor är inte skapta perfekta.

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Bra rulle! Synd bara att ja snart tar till lipen i saknad efter min älskade 954:a :( Honda e fint :kär
Kändes som en dag på hojen som de brukar bli. Reta skiten ur folk på stan, piska lite större väg (kittlar gött i magen mellan lastbilarna i 250+) o kränga på favvo 70-sträckan.
Tack för att ni kortade min vinter något :tummenupp

Socrates

Guest
rSEXa skrev:
Kan du ge förslag på fler Rage Against The Machine låtar som är bra!

tack :tummenupp

Finns en massa bra låtar...finns ett best of album som heter: "30 For A Revolution" Du kan ju börja med det :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024