GSXR1100R
The older i get the faster i was
Fysträna så att du orkar ett helt race din lilla räkaoscar skrev:Jag tycker att det är elakt att hoppa på en som redan ligger!!!!!
Fysträna så att du orkar ett helt race din lilla räkaoscar skrev:Jag tycker att det är elakt att hoppa på en som redan ligger!!!!!
Nu blir jag riktigt gladrust29 skrev:Helcool rulle, gillar även flera av de andra (t.ex. RR The movie, Ullis-filmen)
Fortsätt med detta fina jobb
Goodstuff skrev:*modem* *mummel, mummel*
oFFkeFF skrev:Men förifanken, hur långt från telestationen bor du egentligen? Adsl går ju iaf rätt långt ut i skogen..
Tänker visa mer av funkisarna, ni gör ju ett hästjobbPenguin skrev:Vafaaaaaeeen Micke! Det är skillnad på att sopa och att VARA en sopa!
Hehehe nästa gång kan du vara offret, men iof kör du j-t bra och då kan man inte häckla digMrlind skrev:Oscar intervjun rockade fett
Oscar är och förblir en liten räkaMikkE skrev:*laddar* väntar på spänning
EDIT: hihi.. gillade oscar. hade han druckit för lite eller?? hehe
Jag är väl inte riktigt friskThundercat skrev:Grymt rolig film, Var får du allt ifrån? Fortsätt med dina roliga filmer.
är du sjuk!!! bädda ner dig i sängen bums och titta på eurosport!!GSXR1100R skrev:Jag är väl inte riktigt frisk
GSXR1100R skrev:Oscar är och förblir en liten räka
Trevligt att någon uppskattar det jobb vi gör, det är trots allt ideellt arbete till största delen.GSXR1100R skrev:Tänker visa mer av funkisarna, ni gör ju ett hästjobb
oscar skrev:Micke är och förblir gammal, ful, fet, talanglös och singel!
Jag ska lyfta fram er ur mörkret, att vara funkis är det finaste som finnsrust29 skrev:Trevligt att någon uppskattar det jobb vi gör, det är trots allt ideellt arbete till största delen.
Elak måste man va mot sådana snorisar som Oscar eftersom han är så j-a snabbPeno skrev:Du glömde feg [tm].
Micke, jag garvar fortfarande av hur elak du är.
GSXR1100R skrev:Elak måste man va mot sådana snorisar som Oscar eftersom han är så j-a snabb
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|