Phat
Ny medlem
Halloj
Igår var det KTM dag på Gelleråsen. Jag hade en ContourHD på hjälmen och filmade alla 20 minuters race jag körde. Tänkte lägga upp allt på youtube som det är, men även redigera en liten film (senare...)
Här kommer i alla fall första filmen och det är race nr. 4 i mellangruppen (som körde 20 över varje timme).
Tredje gången jag kör på lite större bana (har vart lite gocart banor tidigare) och jag lyckades med mina två mål för dagen: inte bli rädd för att köra med fotpinnen i marken och knäskrapa kontrollerat i hela kurvor. Kanske tramsigt, men det kändes stort när fotpinnen var i i hela kurvor samt knäet likaså.
Får också lov att tacka KTM för denna helt sinnesjkukt trevliga kundvård, samt alla som var där! Roligaste dagen på flera år!
[YOUTUBE-ID]oj-obPQzNn4[/YOUTUBE-ID]
Kan tilläggas att kameran var inställd på på HD. När jag nu lite snabbt kollade på filmen på youtube var kvalitén mycket sämre än i min dator, men det kanske ordnar upp sig under dagen.
EDIT: Det blev en film till...
[YOUTUBE-ID]_hAWegjORjo[/YOUTUBE-ID]
Kom gärna med kommentarer!
OBS, klicka gärna på HD... lite bättre kvalité.
Just detta race avslutades efter 10 minuter med en avåkning av någon, hoppas allt var ok?
UPPDATERAD: pass 2.
[YOUTUBE-ID]CZckEgor4Vs[/YOUTUBE-ID]
Andra halvan:
[YOUTUBE-ID]xpUSyA3EfOI[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 3 (11.20) första halvan.
Kom på att jag hade fel upplösning inställd i redigeringsprogrammet.... Nu är kvalitén top notch
[YOUTUBE-ID]Y9OuJK9pW7M[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 3 andra halvan
[YOUTUBE-ID]qMpfUZiB5ck[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 4 Första halvan
[YOUTUBE-ID]Y1nUN4Hyz8w[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 4 Andra halvan
[YOUTUBE-ID]nUTUptSW9NI[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 5 Första halvan
[YOUTUBE-ID]jiJphbzVzmE[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 5 andra halvan
[YOUTUBE-ID]tLQ4eoCd0AE[/YOUTUBE-ID]
Igår var det KTM dag på Gelleråsen. Jag hade en ContourHD på hjälmen och filmade alla 20 minuters race jag körde. Tänkte lägga upp allt på youtube som det är, men även redigera en liten film (senare...)
Här kommer i alla fall första filmen och det är race nr. 4 i mellangruppen (som körde 20 över varje timme).
Tredje gången jag kör på lite större bana (har vart lite gocart banor tidigare) och jag lyckades med mina två mål för dagen: inte bli rädd för att köra med fotpinnen i marken och knäskrapa kontrollerat i hela kurvor. Kanske tramsigt, men det kändes stort när fotpinnen var i i hela kurvor samt knäet likaså.
Får också lov att tacka KTM för denna helt sinnesjkukt trevliga kundvård, samt alla som var där! Roligaste dagen på flera år!
[YOUTUBE-ID]oj-obPQzNn4[/YOUTUBE-ID]
Kan tilläggas att kameran var inställd på på HD. När jag nu lite snabbt kollade på filmen på youtube var kvalitén mycket sämre än i min dator, men det kanske ordnar upp sig under dagen.
EDIT: Det blev en film till...
[YOUTUBE-ID]_hAWegjORjo[/YOUTUBE-ID]
Kom gärna med kommentarer!
OBS, klicka gärna på HD... lite bättre kvalité.
Just detta race avslutades efter 10 minuter med en avåkning av någon, hoppas allt var ok?
UPPDATERAD: pass 2.
[YOUTUBE-ID]CZckEgor4Vs[/YOUTUBE-ID]
Andra halvan:
[YOUTUBE-ID]xpUSyA3EfOI[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 3 (11.20) första halvan.
Kom på att jag hade fel upplösning inställd i redigeringsprogrammet.... Nu är kvalitén top notch
[YOUTUBE-ID]Y9OuJK9pW7M[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 3 andra halvan
[YOUTUBE-ID]qMpfUZiB5ck[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 4 Första halvan
[YOUTUBE-ID]Y1nUN4Hyz8w[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 4 Andra halvan
[YOUTUBE-ID]nUTUptSW9NI[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 5 Första halvan
[YOUTUBE-ID]jiJphbzVzmE[/YOUTUBE-ID]
Pass No. 5 andra halvan
[YOUTUBE-ID]tLQ4eoCd0AE[/YOUTUBE-ID]
Bifogat