[Film] KTM Track day 2009-08-19

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
KTM Alpentwin
Grymt kul igår och jag riktar ett stort tack till KTM och ett ännu större tack till Peter på banåkning.nu som hjälpte mig med fjädringsinställningen.

När åker vi igen..??
//IL Ducce

Snarast möjligt skulle jag säga, riktigt trevligt. Vi får väl styra upp det vi pratade om i Superduketråden om att hyra en bana nån dag.

Annars kan vara skoj att åka upp till Sthlm, alternativt så tar du med gänget och kommer ner till västkusten.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Snarast möjligt skulle jag säga, riktigt trevligt. Vi får väl styra upp det vi pratade om i Superduketråden om att hyra en bana nån dag.

Annars kan vara skoj att åka upp till Sthlm, alternativt så tar du med gänget och kommer ner till västkusten.

om ni skall hyra bana och speciellt då gelleråsen , så vill jjag defenitivt vara med att pytsa banhyra =)

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
HAn som gick av på det passet var det OK med. Han körde ett pass med lugn grupp sen och va vid god vigör.. sällan sett nån njuta av att köra så mycket som han..
KTM= Glädje! =)

Ska fixa upp bilderna jag tog.. det va från det passet också bland annat.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Det där var ett läskigt pass, minst sagt! Glömde tanka innan och fick soppatorsk först ut på start & mål, sen ner i trösen-kurvan och sen lite lätt stopp i Eje's. Ska aldrig mer glömma tanka :lol

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Min kompis och hans kompanjon var på plats med en D3:a med 200-400mm optik (och en Hasselbladare)... de håller på att redigera bilder just nu. Jag kommer att lägga upp dem så snart jag har dem.

De fotade cirka 50GB(!!!) så min gissning är att precis alla som körde är med på minst ett par bilder...

Ser fram emot det :tummenupp

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Jag.

Körde av denna fantastiska dag. Skäms på mig. Tack för omtanken, hojjen o jag klarade oss med blåmärken. Väldans bra kvalite på filmen.:Bugar

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kollat allas filmer (av de som är ute), samt varenda bild KTM lagt ut på Facebook (82 st)..

Jag är fan inte med nånstans, inte ens i bakgrunden :(!

Det är en förbannelse, jag är värsta ghostrider eller nåt, fastnar verkligen inte på bild!!! Jag har kört 5 bandagar i år, och massa kort och filmer har publicerats efter varenda en, och inte EN ENDA gång har jag fastnat.. :gråta

Nästa gång ska jag fan hyra en fotograf som ska plåta baaaara mig! Men då kraschar jag väl i första vänstern eller nåt istället :(!

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
Ny film

Okej... satt uppe och klippte ihop lite... och det blev så här :)

Filmat med ContourHD samt en D300s (med 200-400mm VR, 50mm 1,4, 24-70mm 2,8 samt en 10-24mm - alla Nikon).

Har inte lagt jäääättemycket tid på att klippa, ville ha ut den fort istället. Hoppas ni gillar.... Kommer att lägga upp alla mina 20 minuters race (klippta i 10 min snuttar) på min youtube sida.

Som sagt, alltid kul om nån kommenterar - enda lönen man har som filmare/klippare på extrem hobbynivå :)

[YOUTUBE-ID]_hAWegjORjo[/YOUTUBE-ID]

Phat

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Hoj
KTM 990 SMR - 2009
Fina bilder!!!

Nu blev en till film klar. Oredigerad. Mellangruppen igen (enda jag åkte i), denna gång kl. 10.20.

Andra halvan av denna och några fler kommer upp imorrn. Nu ska jag sova ;)

[YOUTUBE-ID]CZckEgor4Vs[/YOUTUBE-ID]

Äh... här kommer andra delen...

[YOUTUBE-ID]xpUSyA3EfOI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA