Några meter kan du väl åka? Ta med nån som tar kort precis när den går upp, då ser det ut som man är kung på bakhjul fast man sewger.Tjet skrev:Jag kan inte sadla om den till enhjuling.![]()
KalleNorton skrev:Några meter kan du väl åka? Ta med nån som tar kort precis när den går upp, då ser det ut som man är kung på bakhjul fast man sewger.![]()
Till och med jag ser bra ut på att åka bakhjul när man tar kort.http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=93910
Du är dum.Itacha75 skrev:Nej, du är inte ens nära balanspunkten på den bilden, då vet man att det inte blir långt.![]()
BTW, du fick precis kritik av en som suger på bakan.
Edit: Stunta idag?
KalleNorton skrev:Du är dum.![]()
Ska tjÖpa lite delar idag, får jag fast dom på hojen är jag på!
Nu fattar jag inte? Är det svårare med Cross lätt mc än med en Scooter moped? Driver ni? Hur långt stegrar han då, går han bara upp eller stegrar han långt!?marcus_136 skrev:Det är ungefär 100 gånger svårare att stegra med Crmen än med en Scooter-moppe...
Är det inte svårare att hålla den på balanspunkten då, om man jämför med en Lätt mc?H4 skrev:En scooter moppe går upp på bakan om man rycker lite häftigt och gasar ganska enkelt. Sen är det bara att använda bakbromsen och gasen.. mycket enkelt.
Man ska helst ha en urpluggad scooter då... lite drag behövs.
Snubbben skrev:Är det inte svårare att hålla den på balanspunkten då, om man jämför med en Lätt mc?
Snubbben skrev:Är det inte svårare att hålla den på balanspunkten då, om man jämför med en Lätt mc?
Med en scooter är det bara att rycka i styret och ge gas + att det är mycket lättare att kontrolera bakbromsen på en scooter.Snubbben skrev:Nu fattar jag inte? Är det svårare med Cross lätt mc än med en Scooter moped? Driver ni? Hur långt stegrar han då, går han bara upp eller stegrar han långt!?
VAFAN SÄGER DU!!!H4 skrev:Miton verkade vara slö![]()
tanka ner "vlc media player" från www.download.com den spelar allting.. bara som ett tips, den här filmen gick skitbra att spela med winamp iför siggranath_ skrev:jag kan ladda hem den men inte spela upp. vad spelar du upp den i ?
kullberg2 skrev:VAFAN SÄGER DU!!!![]()
ok, jag är ingen super snubbe på hojoch sen så tycker jag den har börjat gå segare senaste tiden i högre farter
.....
Men kanske så har jag bara vant mig med den, tog ju kortet för inte så länge sen.
H4 skrev:Har du någon gång hittat balanspunkten på bakhjulet? Motorcykeln, eller cykeln.
Jag kan slanga hur långt som helst med cykeln. När man väl kommer upp på balanspunkten och tappar lite höjd så är det jävligt enkelt att få det igen... krävs ingen kraft nästan, varför? Jo för att man ligger på balanspunkten... där vikten fram och bak är nästan identisk. Ligger man inte på balanspunkten när man stegrar krävs det mycket kraft för att hålla framhjulet i vädret + att hastigheten ökar kraftigt.
Så kommer du upp till balanspunkten med en vespa, behövs det ingen kraft alls för att reglera höjden (nästan).
Tjet skrev:Det är väl mer att på en skroter så finns den mesta tyngden där bak och långt ner vilket gör det lätt att hålla den där?
granath_ skrev:jag tankade ju från winamps sida ikväll![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |