MikkE skrev:tror nästan att B.A.S.E. är säkrare.
Beror på hur fort man kör
MikkE skrev:tror nästan att B.A.S.E. är säkrare.
weehoo om det stämmerNike skrev:..någon som undrade vad det var för musik i filmen...den första låten heter Masters of the Universe med Juno Reactor..
tror att det heter BirdMan wingsuitsCalleE skrev:Vad heter det när man flyger med "flyghud" mellan benen och mellan armarna-benen? Dvs liknar en flygekorre?
Det ser tufft ut, och ska jag någonsin dö så är det nog fan inte MC jag vill dö på utan att ha testat att kasta mig ut och leka flygekorre...
MikkE skrev:tror att det heter BirdMan wingsuits
jag kollade på lite fakta om dem BirdManKay skrev:Det måste vara det mest livsfarliga man kan göra... Åker i vissa fall nästan horisontellt utefter bergstoppar osv. Ser sjukt fett ut.
Bara fälla ut pungen och landa!CalleE skrev:Vad heter det när man flyger med "flyghud" mellan benen och mellan armarna-benen? Dvs liknar en flygekorre?
Det ser tufft ut, och ska jag någonsin dö så är det nog fan inte MC jag vill dö på utan att ha testat att kasta mig ut och leka flygekorre...
Visst!Basehopper hentet nedMikkE skrev:tror nästan att B.A.S.E. är säkrare.
ninja-mannen(c) skrev:
Mitt poeng var at når det först gikk galt så klarte basehopperen seg meget bra. Jeg digger både basehopping og hojåkningKay skrev:Och du tror inte man kan hitta ett par länkar om MC-förare som förolyckats?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|