Film! Nytt FMX trick, SSG "Body Varial" !!

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.. Alla säger att, "fan, den där grabben saknar ju nåt!"
Jag ser det från det andra hållet.. De har nåt som vi vanliga saknar!

2. Backflips är inte tråkigt.. :tungan

3. Han ramlar inte! Dessutom sätter han idag Nacnac backflip. Även Nate Adams sätter SSG (superman seatgrat) backflip.

Sen.. Pastrana har ju en egen variant på G gällade det första tricket som vi diskuterar här..
Fast då hoppar han upp med hojen, släpper hojen, gör en frivolt, tar tag i hojen igen och landar. Eftersom han sätter den klockrent i sin stora "gummilåda" med BMX så dröjer det inte inte länge förns han sätter den på crossen...


Kolla in filmerna till höger här.. i "Winner 04" kan man skymta Pastranas Nacnac Backflip och i "IV" får man se Nate Adams SSG Backflip
http://www.redbullxfighters.com/mwin/index.html
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
skoteridioten skrev:
1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.. Alla säger att, "fan, den där grabben saknar ju nåt!"
Jag ser det från det andra hållet.. De har nåt som vi vanliga saknar!

2. Backflips är inte tråkigt.. :tungan

3. Han ramlar inte! Dessutom sätter han idag Nacnac backflip. Även Nate Adams sätter SSG (superman seatgrat) backflip.

Sen.. Pastrana har ju en egen variant på G gällade det första tricket som vi diskuterar här..
Fast då hoppar han upp med hojen, släpper hojen, gör en frivolt, tar tag i hojen igen och landar. Eftersom han sätter den klockrent i sin stora "gummilåda" med BMX så dröjer det inte inte länge förns han sätter den på crossen...


Kolla in filmerna till höger här.. i "Winner 04" kan man skymta Pastranas Nacnac Backflip och i "IV" får man se Nate Adams SSG Backflip
http://www.redbullxfighters.com/mwin/index.html

Jasså han har försökt sig på det tricket igen, på sitt första försök till det tricket ramlade han i alla fall och tappade minnet... Han kom inte ihåg nåt av vad han gjort där, han vann :hihi
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
skoteridioten skrev:
1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..
att dom inte nytjar alkohol kan du ju ta och glömmmmma fort. mike jones är RÄTT så glad i att fest som ex.
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
blom skrev:
att dom inte nytjar alkohol kan du ju ta och glömmmmma fort. mike jones är RÄTT så glad i att fest som ex.

Skulle vilja se nån vara rund om fötterna och sätta ens ett litet skittrick som en heelclicker... Lycka till.

Vad de sysslar med utanför sporten är ju en helt annan sak.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
skoteridioten skrev:
Skulle vilja se nån vara rund om fötterna och sätta ens ett litet skittrick som en heelclicker... Lycka till.

Vad de sysslar med utanför sporten är ju en helt annan sak.
så här skrev du:1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..

klart som fan att dom inte är fulla när dom kör.
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
skoteridioten skrev:
Skulle vilja se nån vara rund om fötterna och sätta ens ett litet skittrick som en heelclicker... Lycka till.

Vad de sysslar med utanför sporten är ju en helt annan sak.


"Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.."

Tror jag inte på, alkohol går nog ner. Och det är väl klart som fan att dom inte super innan en show ?!
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
blom skrev:
så här skrev du:1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..

klart som fan att dom inte är fulla när dom kör.

Ok, My bad.. Jag menade naturligtvis inte så.

Jag blir bara så less på folk som tror att nån är a) En idiot, b) Drogad, bara för att man pysslar med nån form av extremsport..
 

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
skoteridioten skrev:
Ok, My bad.. Jag menade naturligtvis inte så.

Jag blir bara så less på folk som tror att nån är a) En idiot, b) Drogad, bara för att man pysslar med nån form av extremsport..
Ööh,lite humor från min sida bara.. :)
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
Det är väldigt roligt när de hittar på lite nya grejor som inte har med bakåtvolten att göra. Volten är ju helgrym och säkert skitsvår men det är lite väl mycket fokus på den just nu, tycker jag. :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top