FILM: tvålen goes 125cc

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
KalleNorton skrev:
1. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91916

2. Ja. Men i den här filmen såg det ju inte direkt överdrivet farligt ut att köra 80 på 50-väg, eller hur?

1. Ja, men kör är fel tidsform körde heter det.
Du kör utan hjälm så du ska inte säga något.

2. Nej desutom sakta han in ytligare, det var mest för att retas som jag sa det.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-PLM- skrev:
Jag håller med, borde gått mycket fortare!

:rofl DE va faktiskt rätt roligt.

Lite dubbel moral å säga inte 80 på 50 väg, men inte klaga på 155 på 70 väg och det igentligen är samma väg (okej inte riktigkt men nästan)

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
prulle skrev:
Du kör utan hjälm
Gör jag?

Edit: Nu kom jag på vad du förmodligen syftade på... När jag körde i ett sandtag (jordbro) i ca 10km/h, på en sträcka som var ungefär 20 meter lång? Förlåt, det ska jag inte göra om.

PS. Tvålen, filmen var jättebra! :pannkyss DS

Last edited:

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
KalleNorton skrev:
körde i ett sandtag (jordbro) i ca 10km/h, på en sträcka som var ungefär 20 meter lång? Förlåt, det ska jag inte göra om.

Ja, du är helt cp! :mad: :fatta! :fatta!

prulle skrev:
Inskickat av prulle
Men inte köra i 80 på 50 väg. .

Varför känns det som om det här har diskuterats förut?

Ädit: PS, jag sprang på en trottoar igår. Jättefort gick det. UTAN jelm! Jag är gaaalen.

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
snart =)
någon som tankat rullen som kan rendera om och slänga upp en mindre fil? 200mb för 9 min låter onekligen som ganska mycket. :7peta

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
KalleNorton skrev:
Gör jag?

Edit: Nu kom jag på vad du förmodligen syftade på... När jag körde i ett sandtag (jordbro) i ca 10km/h, på en sträcka som var ungefär 20 meter lång? Förlåt, det ska jag inte göra om.

PS. Tvålen, filmen var jättebra! :pannkyss DS

bästförej att dy tykker de :mad:

:pannkyss :krama

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
snart =)
JÄKLAR vad den var skön! bra jobbat tvålen! Fifint musikval att blanda techno och rock :tummenupp :tummenupp Om man bara har techno i filmerna så klagar folk på att det inte är hårdrock och tvärt om. Fint redigerat och fartkänslan på de små vägarna var nice!

Definenitivt en rulle som jag kommer dra fram när snön faller tungt en sen vinterkväll. :yoparty

*edit
Såg att du var och åkte runt åkersberga, är det där alla fina slingriga vägar håller hus? :D Gillade det öppna s'et som fanns 3'35 in i filmen. Vilken väg är det?
*edit

Last edited:

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
skön film :tummenupp mitt ljud kort e paj så jag kan inte höra musiken :huvet så de blev lite slött å kolla på filmen :tungan öva lite mer på slangningen så går de snart galant ska du se :tummenupp

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Magz skrev:
JÄKLAR vad den var skön! bra jobbat tvålen! Fifint musikval att blanda techno och rock :tummenupp :tummenupp Om man bara har techno i filmerna så klagar folk på att det inte är hårdrock och tvärt om. Fint redigerat och fartkänslan på de små vägarna var nice!

Definenitivt en rulle som jag kommer dra fram när snön faller tungt en sen vinterkväll. :yoparty

*edit
Såg att du var och åkte runt åkersberga, är det där alla fina slingriga vägar håller hus? :D Gillade det öppna s'et som fanns 3'35 in i filmen. Vilken väg är det?
*edit

Kul att du gillar den! :tuttar

Vägen "heter" Brottbyvägen och går mellan Å-berga och Brottby.
Vet inte hur hemma du är i Åkersberga trakterna, men om man åker till Österåkers K:A så fortsätter man bara den vägen tills man kommer till Brottby (där jag vänder i filmen) .

NSR_MAN skrev:
skön film :tummenupp mitt ljud kort e paj så jag kan inte höra musiken :huvet så de blev lite slött å kolla på filmen :tungan öva lite mer på slangningen så går de snart galant ska du se :tummenupp

Aaaj, det är ju fan ljudet som gör hela filmen :)

Du har rätt, men jag komemr nog inte träna mer bakhjul på RG:n. Ska sälja den och sen så har jag ju en CB-Stuntmachine :arsele :tummenupp Haha!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Han som har servern har tagit bort min film :näsblod

Solid snake

Guest
Borttagen för att det låg femtioelva filmer med samma namn där, alla från dig. :hihi

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457