ZaraxZ skrev:2532062Din "moppe" Malaguti Phantom F12 100cc är den trimmad på nått sätt eller är den helt orginal? Gasreste lite lätt där![]()
Svårt att komma upp på bakan med en scooter om den inte gasreser? Jag kan komma upp på bakan med min kompis Speedfight 2 50cc OCH DEN ÄR STRYPT!AntiAntonAnt skrev:2532684Små svårt att komma upp på något annat sätt med en scooter![]()
158kb/sZaraxZ skrev:2533683Svårt att komma upp på bakan med en scooter om den inte gasreser? Jag kan komma upp på bakan med min kompis Speedfight 2 50cc OCH DEN ÄR STRYPT!Bara att rycka och gasa
![]()
Micke_RS skrev:2531870Filmen var väl helt okej, skillade wheelies!men som sagt, skulle vilja se mer av RGF!!
Jag diggar dina filmer till 150%, om jag skulle göra film skulle du gärna få redigera den![]()
ZaraxZ skrev:Din "moppe" Malaguti Phantom F12 100cc är den trimmad på nått sätt eller är den helt orginal? Gasreste lite lätt där
prulle skrev:Fan jag tror jag har åkt förbi dig och en poler till dig när ni stog still!
Föresten du prata inte med nån som hade en skuren tm vid Svininge lanthandel? i slutet av sommarlovet.
k för de stog en blå scooter så det KUNDE vart dutvålen skrev:2533943Tackar! Jag får väl göra en filmtråd och lägga upp allt jag gjort eller nåt sånt...![]()
Nope, den är heeelt orginal.
Jaaaså... Eh, nope det har jag inte... vad jag vet iaf...![]()
Lundgren skrev:2531423Ahahahaha Suckers... 115mb/sek![]()
Edit. Just ja kommentar kanske du vill ha. Tja vad ska man säga, hojen var ju inte direkt som rgf:en men en del fina stunt var det. Men du är fortfarnade grym på redigering![]()
Vad duktig du är!tvålen skrev:2533943Aj rule, yo
KalleNorton skrev:2540059Vad duktig du är!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |