[FILM] Tycon konsumenttestar en Yamaha r1 - 05

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
FYYYYYYYY FAAAAAAAAN vad man lider!!!!!!

Hade jag en hoj för 10000 spänn så e det en sak, men en skapligt ny R1:mad:

Ångesten e fin!

Kan ni lägga ut reg.nr på hojen så att ingen köper den:D

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Yamaha R6
Sicken stolle, han kommer säkert få det lätt att sälja den där hojen om någon känner igen honom.

wissel

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
Suzuki TL 1000 R
Ni som ska köpa en vinröd R1 05:a kanske ska kolla upp den en extra gång :tungan .. köpa båge efter en sån mupp..Fy satan

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Ni som ska köpa en vinröd R1 05:a kanske ska kolla upp den en extra gång :tungan .. köpa båge efter en sån mupp..Fy satan

Tror de är lungt , fick han inte ny motor på garantin?

Börjar likna Spanien mer och mer. Där har dom heller ingen självbroms för att ge sig med varvstoppandet.

Ingen film jag njuter va.... men vi fick ju höra fin-sång nere å tältet i alla fall.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Lite kul att höra alla kommentarer här om att killen är knäpp osv. På Lelleveckan så går det knappt en minut utan att man hör en hoj stå på varvstoppet när mörkret börjar falla. Runt om alla dessa hojar står det folk och hejjar och tycker det är så sjukt kul. Är det verkligen ingen av de Lelleträffsbesökarna som här inne och skriver?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Lite kul att höra alla kommentarer här om att killen är knäpp osv. På Lelleveckan så går det knappt en minut utan att man hör en hoj stå på varvstoppet när mörkret börjar falla. Runt om alla dessa hojar står det folk och hejjar och tycker det är så sjukt kul. Är det verkligen ingen av de Lelleträffsbesökarna som här inne och skriver?

Jag är väll stammis där å jag kan tycka det är kul men de såg lite brutalt ut de där:D

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Snacka om mongo. Lider med hojen...temperaturen visar 40°C när misshandeln börjar.

Men vad är det man säger, där spriten går in går vettet ut?

cool_jocke

www.stuntindustry.com
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
600rr-07
hahaha vi är faan sjukare som kollar på hela klippet, killen var nog bakis och tinnitus skadad dagen efter men hojjen klarade sej nog...

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
hahaha, det e väl gott när folk varavar upp stämningen lite på lelle:yoparty

Dominator-Rocks

Guest

Jag har sett videoklipp där det går till som du beskriver och dem kan vara underhållande men det här klippet var bara blääh! :dummer

Ingen underhållningsfaktor!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...