härliga minnen man får, hur fort gick moppen då? 140?
haha, han svarade inte, men de flesta andra fuckona häromkring säger att deras moppar med effektrör går i 130 ungefär![]()
Som här tydligen går deras urpluggade moppar i 110 osv helt otroligt liXXOM![]()
Grappy vi får höras någon dag snart de blir för jefla gött väder i helgen och nästa vekca![]()
Sjysst film... Snygg GG... Men d där me moppefuckot e ja den enda här som inte har träffat ett som påstår att deras moppe går 220 i 1an??
Herregud... Man blir ju inte måttligt sugen på att ta ut RS 125:an.. Får stilla mitt varvberoende med fiddyn tills man tar kortet.
Bara jag som tycker det doftar 125cc gruppåka i Uddevalla till sommaren? Hoho
Alkzkz, är det du som har eller haft en RS50 som stod nerplockad på Stjernqvist Racing för typ 1 och ett halv år sen? För när jag praode där så stod den där och det är den enda jag har sett i Uddevalla![]()
OkejHaha.. Jovars, det stämmer bra det. Har inte fått tummen ur ***** och sålt den än.![]()
Je men va fan, man kan ju varmköra.2838279haha, mjo engång för alla, hojjen var kall, hade stått still en stund. Därav röken. Vill inte varva ur hojjen när den är kall så jag tog lite extra hjälp av kopplingen =)
heheh, nice film,¨¨jag är mållös¨ sa en av er typ 76 gånger men annars var rätt kul!^^
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |