NSR_Martin
Vill man så kan man.
hehe, coolt, du har inte nån film som är lite längre med jetskin?
Ska se...kanske. Annars kommer det komma myyycket mer framöver Säsongen har ju precis börjat!NSR_Martin skrev:hehe, coolt, du har inte nån film som är lite längre med jetskin?
Gött!Nisse Järnet skrev:Ska se...kanske. Annars kommer det komma myyycket mer framöver Säsongen har ju precis börjat!
Precis!NSR_Martin skrev:Gött!
Haha, säsongen precis börjat, jovisst, är det säsong sålänge det inte ligger is på vattnet menar du?
Kör ni med torrdräkt?Nisse Järnet skrev:Precis!
Våtdräkt med tillhörande våtunderställ, handskar, dojor och luva/hjälmNSR_Martin skrev:Kör ni med torrdräkt?
Eller våtdräkt? borde bli kallt iaf, om man inte har en riktigt tjock...
hade du några jetskifilmer?
Jag som sprang För att det är KUL!DoJJaN skrev:HAHAHAHAHA! Fy f*n va jag garvade när jag såg snabbspolningen där de sprang på isen osv.
Men egentligen.. varför gör man ngt sånt frivilligt?
Jag & två vänner bytte stötdämpare på en snöskoter, sen åkte vi på åkern bredvid hans hus. Det går visst.Mr_Eddie skrev:Vattenskooter på vintern!?!? Det är ju ungefär lika galet som snöskooter på sommaren! Det går ju inte helt enkelt... eller?
MikkE skrev:ball.. men Nisses Yamaha har mer kusar.. utan turbo också
behövs inte.. de e YAMAHAPer skrev:Visst, om man kommer ihåg att byta kolvringar varje söndag så..
Nisse Järnet skrev:Den går som en klocka! Man kan plocka 220hk utan hållbarhetsproblem. Sen måste man byta lite mer. Sitter iof smidd vev, smidda kolvar och smidda stakar i redan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|