Film: Yamahaförare missbedömer kurva

Jeffla lastbil :huvet
Precis när han fått kläm på det här med rätt spårval å kurvteknik.... :gnissla

Alla tidigare krashfilmer visar väl för fan inte ett klockrent dödsfall, & en inzoomning på den avlidne? eller?

Tycker nog personligen att sådana här filmklipp kan vara bra att se ibland. Rent omedvetet så tar iallafall jag det nog lite lugnare i trafiken imorgon...Det finns alldeles för många i trafiken som tror att dom är odödliga!

Jag tror att det är nyttigt att visa såna här filmer. Var själv ute med tjejen bakpå efter en fika i Bogesund och frontade nästan med nån jävla Einstein som skar en blind kurva.

Man undrar ju hur folk tänker. För mig får folk köra precis hur de vill där de inte kan skada andra, men ingen har rätt att riskera mitt och min flickväns liv när de leker Rossi på allmän väg.

En sån här film får ju uppenbarligen vissa att fundera på hur de egentligen kör - Så fram med fler kraschfilmer :)

Jag instämmer, tycker också att det är bra att se såna här filmer ibland. Även om det är jävligt obehagligt så får man sig en tankeställare, det kan nog behövas för många...

Nyttig film! Tror många, inkl jag själv, får sig en tankeställare!

Håller med om att filmer som denna kan vara nyttiga, det motsäger jag inte...men det blir lite väl snaskigt att filma en död kropp...

Men sugen på en runda blev man inte.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...