Mr.PB
pbracing.se
ja då borde det funka skicka ett pm annars till mej bärgren så fixar jag detprulle skrev:2322174Skriv in bokstavs kmbinationen.
ja då borde det funka skicka ett pm annars till mej bärgren så fixar jag detprulle skrev:2322174Skriv in bokstavs kmbinationen.
tryck enterBärgren skrev:2322175Det har jag gjort.
-Rosen- skrev:2322181tryck enter
hmm knepigt skit, men aja bra att det funkar nudå BärgrenBärgren skrev:2322189Det gjorde jag
Men nu funkar det på något konstigt sätt. Gjorde precis som förut. 2.30 kvar.
Söderen_ skrev:2321977fett grimm rulle asså!! fan ni är ju i mina hemtrakter och kör! får ja fälja med nån gång?
NiklasL skrev:2322411klart fan du kan vara med oss och köra
fan vad kul, vi börjar bli fler som kan sammåka i örebro
PMa mig om du vill ha msn, sen äre bara att kolla av om det är nån åkning på gång eller om du har något förslag
Bärgren skrev:2322432Jag bor bara ca 10 mil därifrån så skriv här på SH så är jag möjligen på.
det däcket är nytt för sesången.. det är väll lite mindre än halva kvar..Bärgren skrev:2322354Skön film. Du var grym mcom. En fråga: Hur mycket är det kvar av ditt bakdäck?
nu ska vi inte gämföra oss me giganterna... nsr-man är helt grym på slangen.. lika så svenson vill ja häller inte gärna gämföra mig med...Rossi_Jr skrev:2323043Riktigt najs film!
Men vill ni se nån som kan wheela ska ni se NSR_MAN på sin SF NSR!
Dock hade ni en skön film Mr.Com
tack! :bugarkieL skrev:2324018ahahaha fy fan den lifan hojen var fan det fulaste jag har sett
Mr EmCom skrev:2324086tack! :bugar
den ska ja fan spara!
haha nej för fan.. det är min polare.. å han älskar den över allt annat.. jag mena att ja skulle spara det där du skrev... kållla min signaturkieL skrev:2324703är det din hoj ?
Mr EmCom skrev:2325378haha nej för fan.. det är min polare.. å han älskar den över allt annat.. jag mena att ja skulle spara det där du skrev... kållla min signatur
Mr EmCom skrev:2325378haha nej för fan.. det är min polare.. å han älskar den över allt annat.. jag mena att ja skulle spara det där du skrev... kållla min signatur
Jag har alltid velat ha en LifanRift skrev:2325822alltså han är ju inte lite modig som vågar köra sånt skräp nja skräp är i högre klass Lifan är nog värst, dem hade en på körskolan och var påväg att tappa motorn när vi var ute och övningkörde, och var jämt inne på servic mellan lektionerna
kvalitetsskala(med nedåtgående skala från 1-4 där 1 är bäst)
1.Dåligkvalitet
2.skräpkvalitet
3.värdelöskvalitet
4.Lifankvalitet
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |