sanntur skrev:VAR ÄR FILMEN ???
Firefly skrev:(Jag har även gjort en film med det bästa från sommaren 2004. Men den får ni som vet vart jag bor komma hit och titta på, för där är ansikten, regnummer och hela baletten med... )
Sorry. Den ska inte spridas på nätet. (Den kommer förmodligen komma med på DVD:n "Summer 2004")Poffer skrev:Du har inte lust att skicka den till min ftp? Pm:a mig isåfall, så får du adressen!
Firefly skrev:Sorry. Den ska inte spridas på nätet. (Den kommer förmodligen komma med på DVD:n "Summer 2004")
Firefly skrev:Ska jag lägga ut en version av "Funride" med halvdassig kvalité på ca 78 Mb eller en med bra kvalité på 233 Mb???
Firefly skrev:Nu ligger den uppe... Bara att tanka )
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/wheelietraining.wmv
Den är ju gammal... Jag ska tanka upp den nyare nu... Fast den känns också lite "b" nu... För nu har vi ju blivit bättre än så...crazy martin skrev:
Har du serverutrymme att lägga upp min film på? Jag försökte tanka upp den nu inatt men det funkade inte. Så jag behöver en annan server att lägga den på...Poffer skrev:Jag hade bara tänkt ha den på min dator, inte på ftp:n. Men jag förstår.
Firefly skrev:Den är ju gammal... Jag ska tanka upp den nyare nu... Fast den känns också lite "b" nu... För nu har vi ju blivit bättre än så...
Firefly skrev:Har du serverutrymme att lägga upp min film på? Jag försökte tanka upp den nu inatt men det funkade inte. Så jag behöver en annan server att lägga den på...
Skit... Då blir det svårt att få upp filmen... Ni får väl skaffa er en kopia av DVD:n...Poffer skrev:Utrymme har jag, men den krånglar. Byter ip hela tiden, så den är inte pålitlig för fem öre. Tyvärr
Firefly skrev:Skit... Då blir det svårt att få upp filmen... Ni får väl skaffa er en kopia av DVD:n...
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|