Filma i Lilla Edet??

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Veztra skrev:
Åker ni backamovägen? Kanske mötas upp i Lilla Edet?
JAg vet inte vilken väg det blir. Men det löser sig. Vi ses där nere annars... Vi samlas sex och åker kvart över sex.
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Firefly skrev:
JAg vet inte vilken väg det blir. Men det löser sig. Vi ses där nere annars... Vi samlas sex och åker kvart över sex.

Det slutar nog med att jag får hyra ut liket, så valium dyker nog upp i stället...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
Det slutar nog med att jag får hyra ut liket, så valium dyker nog upp i stället...
Ok, låter bra. Men du hänger väl med i bil eller? Enligt göteborgstråden så kommer de nog dit för lite streetrace....
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Hur hittar man dit.
Ser man det från vägen??

Mike


sanntur skrev:
--------------------------------------------------------------------------------

Hur blir det på onsdag? Hittade detta som firefly "pratade" om.

Alebaren Street Meet - Onsdagar - 2004-07-25
På ONSDAGAR med start den 21/7 kl 19:00 Så slår vi upp portarna på ALEBAREN i ÄLVÄNGEN 3 mil norr om GÖTEBORG vid RIKSVÄG 45 mot TROLLHÄTTAN. (på Vänster sida om man kommer från Trollhättan/Vänersborg)

Tanken är att kunna ha öppet varje onsdag under en period!!

Missa inte "ALEBAREN STREET MEET"

Det som erbjuds är en lokal där försäljning av fika/mat typ mackor, hamburgare o korv osv. med en tillhörande parkeringsplats, och stora ytor för eventuella burnouts och uppställning av era fräcka bilar.

Alebaren Street Meet.
Varje Onsdag 19:00.
Älvängen
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Mike the bike skrev:
Hur hittar man dit.
Ser man det från vägen??

Mike
Har aldrig varit där själv. Ska tydligen finnas nån skylt "alebaren"
Man åker igenom lilla edet (från vårt håll i alla fall...) för att komma till ale, sen ska det nog finnas en skylt... Jag kommer nog vara lika vilse som ni...
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Firefly skrev:
Kan du inte ta en annan hoj då? Eller ska du med?

Ska nog hämta den nu endå..... fast det blir precis när de stänger runt kl 18.00 så det blir lite tajt :4skrika
Har inga möjligheter att komma loss tidigare.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Marals76 skrev:
Ska nog hämta den nu endå..... fast det blir precis när de stänger runt kl 18.00 så det blir lite tajt :4skrika
Har inga möjligheter att komma loss tidigare.
Men det är lugnt. Vi åker från uddevalla kvart över sex. Tar du hjärtumvägen ner så ses vi i ale innan klockan hunnit bli 19:00 ändå...
Väl mött där...
 

Ante.J

Speed addict!
Gick med
14 Oct 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
Tyvärr ingen för tillfället :-(
Körning till street-racet

Tjena!

Ingen som skall åka senare på kvällen?
Jag slutar inte jobbet förren ca.18.30-19.00, och tänkte sticka dit, men det hade ju varit kul att åka med fler (bl.a. så man hittar, har inte bäst lokalsinne :huvet )

//Ante.J
 

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 SXC
Ni som kommer norrifrån på 45:an. Sväng vänster i Älvängen vid trafikljusen, sedan är det på vänster sida. Kommer ni fram till shelltappen på vänster sida och en möbelaffär på höger sida har ni kört för långt.

Kommer man söderifrån på 45:an svänger man av höger på andra avfarten i Älvängen. Kör förbi korsningen med shelltappen.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Då börjar det dra ihop sig... Sista notisen för er som missat det... Är det nån som har en extra filmkamera så ta med! Det verkar osäker på om/hur många kamera/kameror som kommer med.
 

Ante.J

Speed addict!
Gick med
14 Oct 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
Tyvärr ingen för tillfället :-(
Tja

Blir nog inget idag!
Kommer inte från jobbet förrens tidigast 21.00 tror jag. :mad:

//Ante
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Firefly skrev:
Då börjar det dra ihop sig... Sista notisen för er som missat det... Är det nån som har en extra filmkamera så ta med! Det verkar osäker på om/hur många kamera/kameror som kommer med.



Va fan jag som sålt hojen för någon dag sen men ska hämta ny på fredag.... Ifall ni ville ha ett bakjuls åk från göta (utanför lilla edet) till lödöse.... Har klarat över 4km som mitt mål var för sommaren :banana
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Fasen va hojar det blev... Det var ju mer hojträff än bilträff som det skulle vara från början... Det blev en del grymma wheelies, stoppis och lakritsritande... Film finns, ska redigeras och så är den uppe om ett par dagar...
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Schysst, kul å träffas.

Var lägger du filmen??

/Mike


Firefly skrev:
Fasen va hojar det blev... Det var ju mer hojträff än bilträff som det skulle vara från början... Det blev en del grymma wheelies, stoppis och lakritsritande... Film finns, ska redigeras och så är den uppe om ett par dagar...
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Mike the bike skrev:
Schysst, kul å träffas.

Var lägger du filmen??

/Mike
Jag slänger nog upp en länk här när den är klar... eller om jag startar en ny tråd... Jag skriver i alla fall här vart den hamnar.... Det var kul att det blev sån uppslutning. Om det kommer såppas många kan man ju styra upp något mer seriöst nån gång. Med lite fler kameror och lite organiserade och utstuderade platser att köra på... Schyssta kurvor för knäskrap, lite wheelierakor och sånt.... Nu blir det till att börja planera... Fast han på blåa R1:an måste ju vara med igen... Grymt duktigt.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Om man ska ha lite kurv bilder finns en grym väg alldeles i närheten... Hoppas man kan åka samma dag gipset åker av, men alla muskler är väl körda... Va måttligt sugen å köra hoj igår. FUSK!!! :fatta!
 

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ducati Monster S4R
Kul å träffas i alla fall, du får komma på min nästa grillning å ljuga lite om forna dar å dricka bärs med lite hojfolk så känns det snart bättre. :tummenupp

Om någon vågar komma vill säga, jag är ju så farlig sägs det :3freak

Hoppas du får lite åka denna säsong i alla fall.

/Mike



Duke Gollum skrev:
Om man ska ha lite kurv bilder finns en grym väg alldeles i närheten... Hoppas man kan åka samma dag gipset åker av, men alla muskler är väl körda... Va måttligt sugen å köra hoj igår. FUSK!!! :fatta!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top