Filmad....?

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?

Calle^^

Bara ett år kvar!!
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
No bajk
Såg dom att d va du då?? Du hade väl hjälm.. Säg att du hade lånat ut hojen till nån som skulle köpa den.. :)

Mc-Krille

Lär andra köra hoj
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
BMW f650gs, kawasaki och suzuki
Micke_Nilsson skrev:
2388170 Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?

Om de inte fick med nrplåten är det nog lugnt, det var nog mest skrämskott.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
P@trik skrev:
2388259 Dom skickar bandet till tv3, sen går det på efterlyst...det är kört för dig.
sen kommer svenska CSI "Ckit Sjuv Intefåhärjafritt" ta däckmöstersprov på asfalten där du filmades, då är du rökt grabben.
:)

ADA

ADA
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
FireBlade 97 & YZ450F-03
Micke_Nilsson skrev:
2388170 Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?

Framförallt så vet dom vad du heter nu eftersom dom lusläser SH i jakten på galningar på vägen.Nu ere kört.
:arsele

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
LOL vafan drog du inte upp den på bakat för då så dom inte kunde filma skylten?? bra o göra en 12oklokk lr

Micke_Nilsson

Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
Har svårt att tro att dom såg skylten i cirka 200 knyck men man blir lite ställd....har väldigt svårt att tro att dom kan göra nått, damn the police :)

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Daytona 675, -07
Micke_Nilsson skrev:
2388585 Har svårt att tro att dom såg skylten i cirka 200 knyck men man blir lite ställd....har väldigt svårt att tro att dom kan göra nått, damn the police :)

Förstår inte riktigt sammanhanget?

Filmad på huddingevägen? Vart? Och hur vet du att du blev filmad?

Micke_Nilsson

Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
cleaner skrev:
2388602 Förstår inte riktigt sammanhanget?

Filmad på huddingevägen? Vart? Och hur vet du att du blev filmad?

Precis innan stora korsningen efter Huddinge där du har Statoil till vä & OK till hö där stog dom på gräsmattan på Statoil sidan men om dom filma el kolla fart är jag inte säjer på men som sagt blev lite ställd....hehe.
Har ju sagt åt dom att inte stå där jag kör, dom verkar ha svårt att fatta :tungan

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Micke_Nilsson skrev:

Det spelar ingen roll, du måste bli tagen på bar gärning.. Hur ska dom annars bevisa att det var du som körde?

Micke_Nilsson

Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
enchanter skrev:
2389032 Det spelar ingen roll, du måste bli tagen på bar gärning.. Hur ska dom annars bevisa att det var du som körde?

Precis men jag fick höra från annat håll att så är inte fallet men tror på dig :)

rocketer

Medlem
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Hayabusa 2008
enchanter skrev:
2389032 Det spelar ingen roll, du måste bli tagen på bar gärning.. Hur ska dom annars bevisa att det var du som körde?

P g a att han säger det här på SH samt har nämnt vilka mc:n han äger - svårt :rolleyes: . Blåvitt är också representerade här om nu ngn glömde :va ? Tiden för kollen har dom nog med säkerhet :mad: .//R

Örnie

Ray.Ban
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Svart 600 Hornet
De orkar inte bry sig... Tog de dig inte då så gör de inte de senare heller. De har ju uppsatta mål på hur många de behöver bötfälla. Då tar de nästa kille istället.

Jag Börjar fundera starkt på om polisen har börjat göra ett stort spaningsregister över alla mc åkare.... Speciellt sporthojar....:va

Micke_Nilsson

Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
Örnie skrev:
2389643 De orkar inte bry sig... Tog de dig inte då så gör de inte de senare heller. De har ju uppsatta mål på hur många de behöver bötfälla. Då tar de nästa kille istället.

Jag Börjar fundera starkt på om polisen har börjat göra ett stort spaningsregister över alla mc åkare.... Speciellt sporthojar....:va

Då får vi leja nån liten fjortis-hackare som kan förstöra deras register....:yoparty

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Daytona 675, -07
rocketer skrev:
2389215 P g a att han säger det här på SH samt har nämnt vilka mc:n han äger - svårt :rolleyes: . Blåvitt är också representerade här om nu ngn glömde :va ? Tiden för kollen har dom nog med säkerhet :mad: .//R

Spelar ju ingen större roll om han skriver det här,
har polisen monterat in kameraövervakning hemma vid hans dator
så dom ser att det är han som skriver det?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC