Micke_Nilsson
Kan man muta nån till bättre väder? =)
Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?
Micke_Nilsson skrev:2388170Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?
sen kommer svenska CSI "Ckit Sjuv Intefåhärjafritt" ta däckmöstersprov på asfalten där du filmades, då är du rökt grabben.P@trik skrev:2388259Dom skickar bandet till tv3, sen går det på efterlyst...det är kört för dig.
Micke_Nilsson skrev:2388170Blev igår filmad av Polisen på Huddingevägen när jag körde alldelles för fort...vad kan hända ?
Homo skrev:2388399LOL vafan drog du inte upp den på bakat för då så dom inte kunde filma skylten?? bra o göra en 12oklokk lr
Micke_Nilsson skrev:2388585Har svårt att tro att dom såg skylten i cirka 200 knyck men man blir lite ställd....har väldigt svårt att tro att dom kan göra nått, damn the police
P@trik skrev:2388259Dom skickar bandet till tv3, sen går det på efterlyst...det är kört för dig.
cleaner skrev:2388602Förstår inte riktigt sammanhanget?
Filmad på huddingevägen? Vart? Och hur vet du att du blev filmad?
enchanter skrev:2389032Det spelar ingen roll, du måste bli tagen på bar gärning.. Hur ska dom annars bevisa att det var du som körde?
enchanter skrev:2389032Det spelar ingen roll, du måste bli tagen på bar gärning.. Hur ska dom annars bevisa att det var du som körde?
Örnie skrev:2389643De orkar inte bry sig... Tog de dig inte då så gör de inte de senare heller. De har ju uppsatta mål på hur många de behöver bötfälla. Då tar de nästa kille istället.
Jag Börjar fundera starkt på om polisen har börjat göra ett stort spaningsregister över alla mc åkare.... Speciellt sporthojar....
Hårn1 skrev:2389819Dom har säkert nya fartkameror som röntgar genom hjälmen.
rocketer skrev:2389215P g a att han säger det här på SH samt har nämnt vilka mc:n han äger - svårt . Blåvitt är också representerade här om nu ngn glömde ? Tiden för kollen har dom nog med säkerhet .//R
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|