Filmbilden

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
En bild till. Tips, det som driver filmen och huvudkaraktären är en av de saker som ligger i topp på listan över vad berättelser brukar handla om. Det är även med som ett ord i titeln.

Bifogat

• filmbild7_3.JPG
    filmbild7_3.JPG
    44.6 KB · Visningar: 66

K.U.T.S

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ktm 640 -04 SM
En bild till. Tips, det som driver filmen och huvudkaraktären är en av de saker som ligger i topp på listan över vad berättelser brukar handla om. Det är även med som ett ord i titeln.

Riktigt svår denna gången.Längtar efter svaret på denna, så man kan ta hem. Har haft en del perioder då det varit mycket mycket asienfilmer, men denna finns inte me på min lista iallafall. :martialar bra filmer därifrån iallafall :corn

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Andra bilden som jag lade upp kan vara aningen missvisande på filmen i stort då den är från en drömsekvens men har man sett filmen är den nog svår att missa. Killen som gjort denna film har även gjort en liknande film som handlar om en "gammal pojke" ;). Här kommer iaf en bild på huvudrollsinnehaverskan.

Bifogat

• filmbild7_4.JPG
    filmbild7_4.JPG
    35.9 KB · Visningar: 49

K.U.T.S

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ktm 640 -04 SM
Andra bilden som jag lade upp kan vara aningen missvisande på filmen i stort då den är från en drömsekvens men har man sett filmen är den nog svår att missa. Killen som gjort denna film har även gjort en liknande film som handlar om en "gammal pojke" ;). Här kommer iaf en bild på huvudrollsinnehaverskan.

Lady Vengeance... Har den på burken, men osedd änn.. Gillade oldboy riktigt mycket.. Då får man väll kolla den när brännarn e hel igen då:mad: .. kommer inte upp me nån, har ingen koll på hur man får upp en bild:va

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Lady Vengeance... Har den på burken, men osedd änn.. Gillade oldboy riktigt mycket.. Då får man väll kolla den när brännarn e hel igen då:mad: .. kommer inte upp me nån, har ingen koll på hur man får upp en bild:va
Lady Vengeance är helt rätt, eller Chinjeolhan geumjassi som den heter i dagligt tal. :rolleyes:

Vad det gäller att lägga upp bilder så har du en knapp som heter "Hantera Medskickade Filer" en bit under fönstret du skriver i när du svarar/skriver inlägg. Bläddra fram till valfri bild och ladda upp.

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
ibland är det bra att vara snabb :D

Bifogat

• vlcsnap-2679045.jpg
    vlcsnap-2679045.jpg
    18.5 KB · Visningar: 64

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
Jag har inte sett den, men dom säger att han springer samtidigt som han slår i filmen: Happy Gilmore?

stämmer att sandler tar sats i happy gilmore men det är fel film..

här springer han för att dom har slagit vad att han inte ska hinna på en viss tid

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy