Filmbilden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag tar en ny lätt på en gång.
 

Bifogat

  • 3.jpg
    3.jpg
    100 KB · Visningar: 38

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    94.7 KB · Visningar: 29
  • 2.jpg
    2.jpg
    39.5 KB · Visningar: 34
  • 4.jpg
    4.jpg
    88.4 KB · Visningar: 33
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
:hördu ROLLER Nu får du hemläxa tills ikväll.

Gå till "videobutiken" och hyr den här filmen och se den ikväll. Ett måste!!!
 

Bifogat

  • 7.jpg
    7.jpg
    79 KB · Visningar: 39
  • 6.jpg
    6.jpg
    30.2 KB · Visningar: 32

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Nu håller tråden på att spåra ur. Läs reglerna i första inlägget. Här kommer en till bild på filmen som fortfarande gäller.

Edit: Kan slänga upp en till.
 

Bifogat

  • ggg.jpg
    ggg.jpg
    16.9 KB · Visningar: 39
  • aqwe.jpg
    aqwe.jpg
    21.6 KB · Visningar: 32
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Om vi tar och reviderar reglerna lite eftersom det varit lite kaos i tråden på sistonde.



1# Lägg inte upp en bild, förrän ni fått bekräftat att ni gissat rätt.

Det här är det lite si och så med. Men iaf jag anser att det e ok om man e 100% positiv att man har rätt. Tråden blir lätt för seg om man får vänta för länge. Men då ska man vara helt 100 på att man har rätt!

2# När man lagt upp en bild, så får man kolla av gissningarna lite då å då. (Om man inte vill ställa upp på detta, ska man inte gissa heller.)

Det känns som om trådskaparen har skrivit fel och menar att "då skall man inte lägga upp en bild heller". Hur ofta är då och då? Det duger inte att kolla efter 12 timmar. Har man lagt upp en bild får man kolla mer frekvent än så. Ett halvt dygn är för lång väntetid. Max 4 timmar eller nåt i den stilen tycker jag.

3# Samma gäller när man gissat, då får man kolla så man är beredd att ladda upp en ny bild, om man gissat rätt (se #1)

Snabbare än efter 12 timmar tycker jag. 4 timmar kanske? Eller 8? En arbetsdag borde räcka.

4# Försök att kolla bakåt i tråden, så man inte trampar på varandra hela tiden.

No comments. Svårt för nya deltagare att läsa igenom 254 sidor. Tar denna regel med en nya salt.

Efter att ha gissat rätt och fått detta bekräftat så måste man posta en ny filmbild inom 12 timmar. Efter tidsfristen löpt ut så är det fritt fram för vem som helst att ta "bollen" och posta en ny filmbild.

Även här tycker jag att 12 timmar är för lång tid. När man väl ser att man gissat rätt så är det bara att smacka upp en ny bild.


@Turbo Jugend Du hade inte kollat svaren på mer än 12 timmar, därför smackade jag upp en ny bild. Var det fel? Missförstår jag nåt?
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
@Turbo Jugend Du hade inte kollat svaren på mer än 12 timmar, därför smackade jag upp en ny bild. Var det fel? Missförstår jag nåt?

Jo, det har jag. Jag svarade sist kl 2:23 och la upp nya bilder kl 13:30. Men det är inte det tidsfristen är till för. Det är ju att man har 12 timmar på sig att lägga upp en egen bild efter att man gissat rätt på nån annans. Det blir ju totalt kaos om alla börjar kasta upp bilder när dom blir less och inte kan filmen som gäller just då.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jo, det har jag. Jag svarade sist kl 2:23 och la upp nya bilder kl 13:30. Men det är inte det tidsfristen är till för. Det är ju att man har 12 timmar på sig att lägga upp en egen bild efter att man gissat rätt på nån annans. Det blir ju totalt kaos om alla börjar kasta upp bilder när dom blir less och inte kan filmen som gäller just då.

Jodå, jag är med på det. :tummenupp

Men jag tycker att det även borde vara en tidsfrist på hur ofta man kollar svaren på bilden man lagt upp, alternativt kollar om man svarat rätt och lägger upp en ny bild.

Man kan inte lägga upp en bild och sedan kolla om nån svarat rätt 14 timmar senare. Då får alla sitta och vänta till personen som lagt upp den aktuella bilden behagar svara. :näsblod

Det blir för segt! :6surkart
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Jodå, jag är med på det. :tummenupp

Men jag tycker att det även borde vara en tidsfrist på hur ofta man kollar svaren på bilden man lagt upp, alternativt kollar om man svarat rätt och lägger upp en ny bild.

Man kan inte lägga upp en bild och sedan kolla om nån svarat rätt 14 timmar senare. Då får alla sitta och vänta till personen som lagt upp den aktuella bilden behagar svara. :näsblod

Det blir för segt! :6surkart

Det kan jag väl hålla med om, men nu är det ju ingen som har svarat rätt.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det kan jag väl hålla med om, men nu är det ju ingen som har svarat rätt.

Nä det e sant. Det va fel av mig att byta bild eftersom det inte fanns nån 12 timmarsregel angående just det. Sorry!

Men jag tycker vi inför det fr.o.m med nu så det blir lite flow i tråden. Man måste ju ha nåt att göra på jobbet! :)

Eller alla med på det ellers? Är det nån som tycker att det e dåligt?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top