Filmbilden

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Om vi tar och reviderar reglerna lite eftersom det varit lite kaos i tråden på sistonde.



1# Lägg inte upp en bild, förrän ni fått bekräftat att ni gissat rätt.

Det här är det lite si och så med. Men iaf jag anser att det e ok om man e 100% positiv att man har rätt. Tråden blir lätt för seg om man får vänta för länge. Men då ska man vara helt 100 på att man har rätt!

2# När man lagt upp en bild, så får man kolla av gissningarna lite då å då. (Om man inte vill ställa upp på detta, ska man inte gissa heller.)

Det känns som om trådskaparen har skrivit fel och menar att "då skall man inte lägga upp en bild heller". Hur ofta är då och då? Det duger inte att kolla efter 12 timmar. Har man lagt upp en bild får man kolla mer frekvent än så. Ett halvt dygn är för lång väntetid. Max 4 timmar eller nåt i den stilen tycker jag.

3# Samma gäller när man gissat, då får man kolla så man är beredd att ladda upp en ny bild, om man gissat rätt (se #1)

Snabbare än efter 12 timmar tycker jag. 4 timmar kanske? Eller 8? En arbetsdag borde räcka.

4# Försök att kolla bakåt i tråden, så man inte trampar på varandra hela tiden.

No comments. Svårt för nya deltagare att läsa igenom 254 sidor. Tar denna regel med en nya salt.

Efter att ha gissat rätt och fått detta bekräftat så måste man posta en ny filmbild inom 12 timmar. Efter tidsfristen löpt ut så är det fritt fram för vem som helst att ta "bollen" och posta en ny filmbild.

Även här tycker jag att 12 timmar är för lång tid. När man väl ser att man gissat rätt så är det bara att smacka upp en ny bild.

Ska vi ta och lägga till denna quote i huvudposten och följa de lite reviderade reglerna?
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Jag backade ett par sidor och konstaterade att den inte fanns med tidigare, och tänkte att ni har väl ändå teflonminne här så om den varit med tidigare så gjorde det inte så mycket.

Men skit i det nu och gissa på den nya bilden! :mad:
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag backade ett par sidor och konstaterade att den inte fanns med tidigare, och tänkte att ni har väl ändå teflonminne här så om den varit med tidigare så gjorde det inte så mycket.

Men skit i det nu och gissa på den nya bilden! :mad:

Du har brutit mot trådreglerna och det är ett fruktansvärt övertramp! :ajjabajja
 

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
1. Du lägger upp en bild eftersom du "gissat rätt".
2. Du gissar på min nya bild.
3. Jag ändra reglerna så att jag får posta en ny bild när jag vill.

Din bild gäller för jag är så jävla nyfiken på vad det är för nåt!!! :va :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top