Socrates
Guest
War-psycho skrev:Den tunna röda linjen ?
Också fel
War-psycho skrev:Den tunna röda linjen ?
War-psycho skrev:Saints & Soldiers ?
War-psycho skrev:Rablar inte.... seriösa gissningar... Windtalkers (skitfilmen) ?
We Were Soldiers?Socrates skrev:Fel...nu rabblar ni bara upp lite krigsfilmer här ju...ska ge er en bild till...
morlock skrev:We Were Soldiers?
Hmm... jag får nog passa... och försöka klura ut hur jag lättare ska ta screenshots (VLC-tricket har jag inte klurat ut ännu. )Socrates skrev:Oki Windtalkers är fel
War-psycho skrev:Hmm... jag får nog passa... och försöka klura ut hur jag lättare ska ta screenshots (VLC-tricket har jag inte klurat ut ännu. )
morlock skrev:Tears Of The Sun?
Tackar för hjälpen... Det visade sig att jag hade en gammal verision, utan den funktionen.Socrates skrev:När du spelar upp filmen så väljer du Video i menyn, sen skärmbild när du vill ta en screen...det sparas då default en bild i "Mina bilder".
War-psycho skrev:Tackar för hjälpen... Det visade sig att jag hade en gammal verision, utan den funktionen.
Nu är det uppgraderat, och War-pssycho är back in the game igen.
Nej, avslöja INTE !!!Socrates skrev:Gött! Mkt bra funktion att ha Ska jag avslöja min bild då...det är ju egentligen din tur att lägga ut bild.
War-psycho skrev:Nej, avslöja INTE !!!
Vi överlever... så kanske nån annan kommer med svaret inattSocrates skrev:He he...oki Tänkte gå och lägga mig nu...så jag kan ju inte rätta er förrän i morgon isf
War-psycho skrev:Vi överlever... så kanske nån annan kommer med svaret inatt
en liten ledtråd innan du kramar kuddenSocrates skrev:Japp! Annars kollar jag här det första jag gör när jag vaknar. Kul att ni inte kunde svaret direkt. Och om du nu inte har sett denna film...gör det...det bästa jag sett i filmväg på mkt länge.
Bra idé.Socrates skrev:Japp! Annars kollar jag här det första jag gör när jag vaknar. Kul att ni inte kunde svaret direkt. Och om du nu inte har sett denna film...gör det...det bästa jag sett i filmväg på mkt länge.
Rasorblade skrev:en liten ledtråd innan du kramar kudden
Låter bra...War-psycho skrev:Bra idé.
Vi kanske ska sätta ett betyg på den film vi postar bilden från (Skala 1-10)
Så man vet om den är sevärd, eller ej.
Kan det vara nåt ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati